Je e5-winkel gaat even dicht,
de webshop blijft 24/7 open!

Beste klant,

Zoals je ongetwijfeld vernomen zal hebben via de media zullen onze winkels vanaf maandag 2 november sluiten voor onbepaalde duur. Om de strijd tegen het coronavirus te winnen, moeten we allemaal samenwerken. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers zijn onze hoogste prioriteit én wij willen ten allen tijde helpen om het virus onder controle te krijgen.

We vragen jou ook om de veiligheidsmaatregelen te volgen om de verspreiding van het virus te beperken. Zo kunnen we jou snel opnieuw ontvangen in je favoriete e5-winkel!

Indien er zich nieuwe ontwikkelingen voordoen, hoor je uiteraard zo snel mogelijk van ons. We danken je voor jouw begrip en we wensen jou een goede gezondheid. Blijf veilig thuis en zorg goed voor elkaar!

Herbruikbare mondmaskers

Wij zijn er voor jou! Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen:

Wat gebeurt er met mijn betaalde bestelling, die ik in een e5-winkel zou komen afhalen?

Ik heb een bestelling in een e5-winkel geplaatst, maar nog niet betaald. Wanneer kan ik de artikelen komen passen?

Wat met mijn retouche in de winkel?

Ik heb een e5-cadeaubon gekregen. Kan ik deze online inwisselen?

Wat met mijn e5-spaarkaart?

Wat met de afhaalactie van de Libelle plaid?  

Wat met de levering van mijn online bestelling?

Wat is de levertermijn van mijn online bestelling?

Kan mijn bestelling besmet zijn?

Nee, volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is er geen risico dat artikelen en pakketjes besmet zijn. Je kan veilig online bestellen.

Welke maatregelen neemt DPD voor een veilige levering?

Wat met de retour van mijn online bestelling?

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Wat met mijn MyStyle afspraak?

Heb je nog vragen?