Alle e5-winkels preventief gesloten 

Beste klanten,

In deze onzekere periode moeten we voor elkaar zorgen en dat begint met fysiek contact te vermijden. We zijn vastbesloten om hierin te helpen en daarom sluiten we tot nader order preventief onze winkels. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft immers onze hoogste prioriteit.

We willen dat iedereen zo veel mogelijk thuisblijft om de verspreiding van het virus te beperken. De keuze om onze fysieke winkels te sluiten is daarin een logische stap. Indien er zich nieuwe ontwikkelingen voordoen, horen jullie uiteraard zo snel mogelijk van ons. We zijn jullie dankbaar voor jullie begrip en we wensen jullie het allerbeste toe. Blijf veilig thuis en zorg goed voor elkaar!

Uiteraard kan je steeds 24/7 shoppen op onze webshop.
Niet vertrouwd met online bestellen? Hier vind je alle info.


Wij zijn er voor jou! Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen:

Ik heb een bestelling in een e5-winkel geplaatst, maar nog niet betaald. Wanneer kan ik de artikelen komen passen?

Alle e5-winkels zijn momenteel preventief gesloten. Jouw artikel(en) worden voor jou in de winkel bewaard. Zodra onze winkels terug open gaan, kan je jouw bestelling komen afhalen. Voorlopig kunnen we nog geen exacte data meedelen wegens de maatregelen die getroffen zijn i.f.v. COVID-19

Wil je liever eerder passen? Bekijk of je artikel beschikbaar is in onze webshop en shop gemakkelijk en veilig online. Bestellingen vanaf € 25 bezorgen wij gratis bij jou thuis of in een DPD Pickup Parcelshop in je buurt. Mocht je bestelling niet naar wens zijn, dan is retourneren bij ons geen enkel probleem en altijd gratis via een DPD Pickup Parcelshop.

Wat gebeurt er met mijn online bestelling, die ik in een e5-winkel zou komen afhalen?

Wij begrijpen dat je jouw pakketje graag zou willen ontvangen. Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis wordt bezorgd door DPD.

Gezondheid en veiligheid staan bij ons voorop. De bezorgers zullen extra afstand houden bij de levering en fysiek contact proberen te vermijden. Wil je liever niet tekenen op de scanner van DPD? Geef dan toestemming aan DPD om je bestelling op een veilige plaats te laten leveren, bijvoorbeeld bij de achterdeur of in de garage.

Ik heb een e5-cadeaubon gekregen. Kan ik deze online inwisselen?

We begrijpen dat je je e5-cadeaubon graag zou willen gebruiken, maar dit is helaas nog niet mogelijk op onze webshop. Zodra jouw e5-winkel terug open gaat, kan je je cadeaubon inwisselen. Nadert de vervaldatum? Of is je cadeaubon komen te vervallen gedurende de verplichte sluiting van onze winkels? Maak je hierover geen zorgen, e5 is er voor jou. Onze winkelmedewerkers zullen hier flexibel mee omgaan en je cadeaubon accepteren, zodat jij je favoriete outfit kan shoppen.

Wat met de levering van mijn online bestelling?

DPD bezorgt jouw pakketje veilig bij je thuis of in een DPD Pickup Parcelshop. Je wordt door DPD op de hoogte gebracht van het levertijdstip. Ben je niet thuis, dan zal de bezorger de volgende dag een tweede leverpoging doen.

Gezondheid en veiligheid staan voorop, de bezorgers zullen extra afstand houden bij de levering. Wil je liever niet tekenen op de scanner van DPD? Geef dan toestemming om je bestelling op een veilige plaats te laten leveren, bijvoorbeeld bij de achterdeur of in de garage. Deze toestemming kun je geven via de DPD Predict Service of via de DPD app.

Wat is de levertermijn van mijn online bestelling?

Samen met DPD doen we er alles aan om je pakketje zo snel mogelijk bij jou thuis of in een DPD Pickup Parcelshop te laten bezorgen. De levertijden kunnen mogelijks wat variëren van onze vooropgestelde termijn van 2 tot 4 werkdagen. Bedankt voor je begrip.

Kan mijn bestelling besmet zijn?

Nee, volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is er geen risico dat artikelen en pakketjes besmet zijn. Je kan veilig online bestellen.

Welke maatregelen neemt DPD voor een veilige levering?

Gezondheid en veiligheid staan voorop, de bezorgers van DPD en de medewerkers in de DPD Pickup Parcelshops zullen extra afstand houden bij de levering en fysiek contact vermijden. 

Zo is het bij leveringen niet meer nodig om op de scanners van DPD te tekenen. De bezorger zal aanbellen en het pakket op een veilige afstand neerleggen. Hierna zal je naam worden gevraagd. De bezorger voert je naam in op de scanner en in plaats van je digitale handtekening, zal de bezorger “C-19” of “COVID-19” noteren op het display.

Of geef toestemming aan DPD om je pakket op een veilige plaats te laten leveren, zoals bij de achterdeur of in de garage. Deze toestemming kun je geven via de DPD Predict Service of via de DPD app.

Wat met de retour van mijn online bestelling?

Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Ben je niet tevreden over de bestelde artikelen? Dan kan je de bestelling binnen 30 dagen retourneren via een DPD Pickup Parcelshop

Retourneren is altijd gratis en werkt op de volgende manier:

  • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
  • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
  • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
  • Geef het pakket vervolgens af in een DPD Pickup Parcelshop naar keuze in BelgiëNederlandLuxemburgFrankrijk of Duitsland.
  • Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, volgt zo spoedig mogelijk de terugbetaling. Hiervan zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Het is mogelijk dat de de verzendtijden voor retourzendingen op dit moment langer duren dan normaal. Zodra wij je retour hebben ontvangen, doen wij er alles om deze zo snel mogelijk te verwerken en terug te betalen. Alvast bedankt voor je begrip.

Vragen over je retour? Contacteer onze klantendienst.

Wat met de e5-inzamelactie t.v.v. Oxfam?

Goed nieuws: zowel de e5-inzamelactie t.v.v. Oxfam als de geldigheid van de aankoopcheque van € 12,50 zal verlengd worden. Voorlopig kunnen we nog geen exacte data meedelen wegens de maatregelen die getroffen zijn i.f.v. COVID-19. Meer info hierover volgt zodra onze winkels terug open gaan.

Wat met mijn MyStyle afspraak?

Je afspraak met één van onze Personal Shoppers kan momenteel helaas niet doorgaan. Als de winkels terug open zijn, ontvangen we je graag snel voor een nieuwe MyStyle afspraak. Laat je ondertussen online inspireren en shop je nieuwe outfit. Wij staan 24/7 voor je klaar. 

Heb je nog vragen?

Contacteer gerust onze klantendienst via contact@e5mode.be of op het nummer +32 (0)3 760 39 75 en dit van maandag t.e.m. vrijdag van 9u tot 17u.