Onze winkels zijn geopend

We zijn heel blij dat we jou kunnen verwelkomen in je favoriete e5-winkel... én dat op veilige afstand. Wij hebben de nodige maatregelen genomen om jouw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Tot binnenkort!

Shop je liever online?

VEILIG SHOPPEN DOE JE ZO

Om jouw gezondheid en die van onze medewerkers te garanderen vragen wij jou om deze maatregelen in je favoriete e5-winkel te respecteren. Een mondmasker dragen is verplicht, net zoals het ontsmetten van de handen bij het betreden van de winkel. We vragen jou ook om bij voorkeur elektronisch te betalen en de social distance te respecteren. Samen kunnen we dit!

Gebruik van de paskamers

Ook bij de paskamers gelden de social distancing regels. Voor en na het passen verzoeken we jou om de handen te ontsmetten. Kledij die niet past? Die hang je aan het rek buiten de paskamer. Gelieve de kledij niet zelf terug in de winkelrekken te hangen. De paskamers worden na gebruik schoongemaakt.

Ga je liever winkelen zonder te passen? Geen probleem: reken jouw stuks af aan de kassa en pas thuis op jouw gemak. Je hebt 30 dagen de tijd om jouw aankopen terug te brengen of te ruilen. 

Retouches in je e5-winkel

We vragen jou vriendelijk om bij retouches in je e5-winkel een mondmasker te dragen en voor je uit te kijken. Na het aanbrengen van de retouche, graag opnieuw afstand bewaren t.o.v. het winkelpersoneel. Op die manier creëren we een aangename en veilige winkelervaring. 

Gebruik van de paskamers

Ook bij de paskamers gelden de social distancing regels. Voor en na het passen verzoeken we jou om de handen te ontsmetten. Kledij die niet past? Die hang je aan het rek buiten de paskamer. Gelieve de kledij niet zelf terug in de winkelrekken te hangen. De paskamers worden na gebruik schoongemaakt.

Ga je liever winkelen zonder te passen? Geen probleem: reken jouw stuks af aan de kassa en pas thuis op jouw gemak. Je hebt 30 dagen de tijd om jouw aankopen terug te brengen of te ruilen. 

Mondmaskers

Shop je liever online?

Geen enkel probleem, uiteraard is onze webshop nog steeds 24/7 beschikbaar voor jou. Shop gemakkelijk online en laat veilig thuis leveren. Gratis levering vanaf € 25 en gratis retourneren. Wij zijn er voor jou!

Check & reserve

Maak gebruik van onze check & reserve service. Bekijk van thuis uit alvast onze collectie, reserveer online je favoriete item in je e5-winkel en wij leggen het voor jou klaar.

IN WELKE e5-WINKEL KAN IK TERECHT?

De winkels die open zijn vanaf maandag 11 mei 2020, van 10.00 tot 18.00 uur, zijn:

*Deze winkels zijn open vanaf dinsdag 12 mei 2020, dinsdag tot zondag van 10.00 tot 18.00 uur (maandag gesloten)

**Deze winkels zijn open vanaf vrijdag 21 mei 2020, maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur (zondag gesloten).

***Deze winkels zijn open vanaf woensdag 27 mei 2020. 

De winkels die nog niet geopend zijn vanaf maandag 11 mei 2020:

e5 Arlon

e5 Gerpinnes

e5 Huy

e5 Jemeppe-sur-Sambre

e5 Wavre

Bekijk hier de veelgestelde vragen:

WINKELBEZOEK

Zijn de e5-winkels geopend? 

Ik had een bestelling in een e5-winkel geplaatst voor de sluiting van de winkels, maar nog niet betaald. Wanneer kan ik de artikelen komen passen?

Zijn retouches mogelijk?

Ja, retouches zijn opnieuw mogelijk in de winkel. We vragen jou wel vriendelijk om bij retouches in je e5-winkel een mondmasker te dragen en voor je uit te kijken. Na het aanbrengen van de retouche, graag opnieuw afstand bewaren t.o.v. het winkelpersoneel. Op die manier creëren we een aangename en veilige winkelervaring. 

Kan ik artikelen via de webshop reserveren in een e5-winkel?

Nee, de check & reserve functionaliteit is momenteel niet beschikbaar. Je kan je favoriete artikelen wel online bestellen en afhalen in je favoriete e5-winkel.

Wat met mijn MyStyle afspraak?

Helaas zal je afspraak met één van onze Personal Shoppers nog even moeten wachten. Dit om jouw veiligheid en die van ons winkelpersoneel te garanderen. We hopen jou snel te kunnen ontvangen voor jouw MyStyle-sessie. Laat je in de tussentijd inspireren in de winkel of online.


ACTIES

Wat met mijn e5-spaarkaart?

Kan ik de Libelle plaid komen afhalen?


ONLINE BESTELLINGEN

Kan mijn bestelling besmet zijn?

Nee, volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is er geen risico dat artikelen en pakketjes besmet zijn. Je kan veilig online bestellen.

Wat met de levering van mijn online bestelling?

Kan ik mijn bestelling laten leveren in de winkel?

Ja, het is terug mogelijk om je online bestelling te laten leveren en veilig af te halen in je e5-winkel. Wij hebben de nodige maatregelen genomen om jouw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Een overzicht van de e5-winkels die geopend zijn en onze veiligheidsmaatregelen vind je terug op deze pagina.

Liever nog even niet naar de winkel? Laat je bestelling dan veilig thuis leveren. 

Wat is de levertermijn van mijn online bestelling?

Welke maatregelen neemt DPD voor een veilige levering?

Kan ik mijn online bestelling ruilen?

Ik heb mijn online bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Kan ik mijn aankoop die ik deed in een e5-winkel ruilen of retourneren?


RETOUREN / OMRUILINGEN

Wat met de retour van mijn online bestelling?

Kan ik mijn online bestelling ruilen?

Ja, het is mogelijk om aankopen in de webshop binnen 30 dagen na ontvangst te ruilen in een e5-winkel. Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel. Kies in de winkel het gewenste artikel en ruil om aan de kassa. Is het gewenste artikel lager in prijs, dan krijg je het verschil terug in de vorm van een tegoedbon.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Kan ik mijn aankoop die ik deed in een e5-winkel ruilen of retourneren?


CADEAUBONNEN

Ik heb een e5-cadeaubon gekregen. Kan ik deze online inwisselen?

Heb je nog vragen?