Onze winkels zijn geopend
We zijn heel blij dat we jou kunnen verwelkomen in je favoriete e5-winkel... én dat op veilige afstand. Wij hebben de nodige maatregelen genomen om jouw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Tot binnenkort!
Shop je liever online?
Geen enkel probleem, uiteraard is onze webshop nog steeds 24/7 beschikbaar voor jou. Shop gemakkelijk online en laat veilig thuis leveren.
Gratis levering vanaf € 25 en gratis retourneren. Wij zijn er voor jou!
VEILIG SHOPPEN DOE JE ZO
Om jouw gezondheid en die van onze medewerkers te garanderen vragen wij jou om deze maatregelen in je favoriete e5-winkel te respecteren. Een mondmasker dragen is verplicht, net zoals het ontsmetten van de handen bij het betreden van de winkel. We vragen jou ook om bij voorkeur elektronisch te betalen en de social distance te respecteren. Samen kunnen we dit!
















Gebruik van de paskamers
Ook bij de paskamers gelden de social distancing regels. Voor en na het passen verzoeken we jou om de handen te ontsmetten. Kledij die niet past? Die hang je aan het rek buiten de paskamer. Gelieve de kledij niet zelf terug in de winkelrekken te hangen. De paskamers worden na gebruik schoongemaakt.
Ga je liever winkelen zonder te passen? Geen probleem: reken jouw stuks af aan de kassa en pas thuis op jouw gemak. Je hebt 30 dagen de tijd om jouw aankopen terug te brengen of te ruilen.
Retouches in je e5-winkel
We vragen jou vriendelijk om bij retouches in je e5-winkel een mondmasker te dragen en voor je uit te kijken. Na het aanbrengen van de retouche, graag opnieuw afstand bewaren t.o.v. het winkelpersoneel. Op die manier creëren we een aangename en veilige winkelervaring.
Gebruik van de paskamers
Ook bij de paskamers gelden de social distancing regels. Voor en na het passen verzoeken we jou om de handen te ontsmetten. Kledij die niet past? Die hang je aan het rek buiten de paskamer. Gelieve de kledij niet zelf terug in de winkelrekken te hangen. De paskamers worden na gebruik schoongemaakt.
Ga je liever winkelen zonder te passen? Geen probleem: reken jouw stuks af aan de kassa en pas thuis op jouw gemak. Je hebt 30 dagen de tijd om jouw aankopen terug te brengen of te ruilen.
Mondmaskers
Geen zorgen, deze zijn te verkrijgen in de winkel vanaf € 2,99 per stuk. Je kan de mondmaskers ook online shoppen op e5mode.be. Deze zijn wasbaar en beschikbaar in verschillende kleuren en prints. De mondmaskers beschikken over een opening voor een filter, verstelbare elastieken oorriempjes en hebben een flexibel neusbrugje.
Shop je liever online?
Geen enkel probleem, uiteraard is onze webshop nog steeds 24/7 beschikbaar voor jou. Shop gemakkelijk online en laat veilig thuis leveren. Gratis levering vanaf € 25 en gratis retourneren. Wij zijn er voor jou!
Check & reserve
Maak gebruik van onze check & reserve service. Bekijk van thuis uit alvast onze collectie, reserveer online je favoriete item in je e5-winkel en wij leggen het voor jou klaar.
IN WELKE e5-WINKEL KAN IK TERECHT?
Al onze e5-winkel zijn opnieuw open met uitzondering van e5 Huy. Ontdek de openingsuren van jouw favoriete e5-winkel hier.
De winkels die open zijn vanaf maandag 11 mei 2020, van 10.00 tot 18.00 uur, zijn:
*Deze winkels zijn open vanaf dinsdag 12 mei 2020, dinsdag tot zondag van 10.00 tot 18.00 uur (maandag gesloten)
**Deze winkels zijn open vanaf vrijdag 21 mei 2020, maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur (zondag gesloten).
***Deze winkels zijn open vanaf woensdag 27 mei 2020.
De winkels die nog niet geopend zijn vanaf maandag 11 mei 2020:
e5 Arlon
e5 Gerpinnes
e5 Huy
e5 Jemeppe-sur-Sambre
e5 Wavre
Bekijk hier de veelgestelde vragen:
WINKELBEZOEK
Zijn de e5-winkels geopend?
Ja, de e5-winkels zijn geopend. Hier vind je de openingsuren van jouw favoriete e5-winkel.
Ik had een bestelling in een e5-winkel geplaatst voor de sluiting van de winkels, maar nog niet betaald. Wanneer kan ik de artikelen komen passen?
Iemand van de e5-winkel waar je jouw bestelling hebt geplaatst, zal jou zo snel mogelijk contacteren. Niets vernomen of vragen? Contacteer dan de klantendienst via contact@e5mode.be of +32 3 760 39 75
Zijn retouches mogelijk?
Ja, retouches zijn opnieuw mogelijk in de winkel. We vragen jou wel vriendelijk om bij retouches in je e5-winkel een mondmasker te dragen en voor je uit te kijken. Na het aanbrengen van de retouche, graag opnieuw afstand bewaren t.o.v. het winkelpersoneel. Op die manier creëren we een aangename en veilige winkelervaring.
Kan ik artikelen via de webshop reserveren in een e5-winkel?
Nee, de check & reserve functionaliteit is momenteel niet beschikbaar. Je kan je favoriete artikelen wel online bestellen en afhalen in je favoriete e5-winkel.
Wat met mijn MyStyle afspraak?
Helaas zal je afspraak met één van onze Personal Shoppers nog even moeten wachten. Dit om jouw veiligheid en die van ons winkelpersoneel te garanderen. We hopen jou snel te kunnen ontvangen voor jouw MyStyle-sessie. Laat je in de tussentijd inspireren in de winkel of online.
ACTIES
Wat met mijn e5-spaarkaart?
De actie is verlengd tot en met 31/12/2020. Kom veilig shoppen in je e5-winkel.
Kan ik de Libelle plaid komen afhalen?
Ja, je kan je plaid komen afhalen in je favoriete e5-winkel. Vergeet niet om deze bon in te vullen en mee te nemen. Of bestel je plaid online.
ONLINE BESTELLINGEN
Kan mijn bestelling besmet zijn?
Nee, volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is er geen risico dat artikelen en pakketjes besmet zijn. Je kan veilig online bestellen.
Wat met de levering van mijn online bestelling?
Wij zijn er voor jouw gemak! Haal jouw online bestelling veilig af in je e5-winkel. Of kies voor levering bij je thuis of in een DPD Pickup Parcelshop. Je wordt door DPD op de hoogte gebracht van het levertijdstip. Ben je niet thuis, dan zal de bezorger de volgende dag een tweede leverpoging doen.
Gezondheid en veiligheid staan voorop. Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen genomen in onze winkels . Ook de bezorgers van DPD zullen extra afstand houden bij de levering. Of geef toestemming aan DPD om je pakket op een veilige plaats te laten leveren, zoals bij de achterdeur of in de garage. Deze toestemming kun je geven via de DPD Predict Service of via de DPD app.
Kan ik mijn bestelling laten leveren in de winkel?
Ja, het is terug mogelijk om je online bestelling te laten leveren en veilig af te halen in je e5-winkel. Wij hebben de nodige maatregelen genomen om jouw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Een overzicht van de e5-winkels die geopend zijn en onze veiligheidsmaatregelen vind je terug op deze pagina.
Liever nog even niet naar de winkel? Laat je bestelling dan veilig thuis leveren.
Wat is de levertermijn van mijn online bestelling?
Samen met DPD doen we er alles aan om je pakketje zo snel mogelijk in je e5-winkel, bij jou thuis of in een DPD Pickup Parcelshop te bezorgen. De levertijden kunnen mogelijks wat variëren van onze vooropgestelde termijn van 2 tot 4 werkdagen. Bedankt voor je begrip.
Welke maatregelen neemt DPD voor een veilige levering?
Gezondheid en veiligheid staan voorop, de bezorgers van DPD en de medewerkers in de DPD Pickup Parcelshops zullen extra afstand houden bij de levering en fysiek contact vermijden.
Zo is het bij leveringen niet meer nodig om op de scanners van DPD te tekenen. De bezorger zal aanbellen en het pakket op een veilige afstand neerleggen. Hierna zal je naam worden gevraagd. De bezorger voert je naam in op de scanner en in plaats van je digitale handtekening, zal de bezorger “C-19” of “COVID-19” noteren op het display.
Of geef toestemming aan DPD om je pakket op een veilige plaats te laten leveren, zoals bij de achterdeur of in de garage. Deze toestemming kun je geven via de DPD Predict Service of via de DPD app.
Kan ik mijn online bestelling ruilen?
Ja, het is mogelijk om aankopen in de webshop binnen 30 dagen na ontvangst te ruilen in een e5-winkel. Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel. Kies in de winkel het gewenste artikel en ruil om aan de kassa. Is het gewenste artikel lager in prijs, dan krijg je het verschil terug in de vorm van een tegoedbon.
Ik heb mijn online bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Het is mogelijk dat de de verzendtijden voor retourzendingen op dit moment langer duren dan normaal. Zodra wij je retour hebben ontvangen, doen wij er alles om deze zo snel mogelijk te verwerken en terug te betalen. Alvast bedankt voor je begrip.
Vragen over je retour? Contacteer onze klantendienst.
Kan ik mijn aankoop die ik deed in een e5-winkel ruilen of retourneren?
Ja, het is mogelijk om jouw aankopen te ruilen of te retourneren in een e5-winkel. Breng het artikel en jouw kassaticket mee naar de winkel. Indien je wenst te ruilen, kies je in de winkel het gewenste artikel en ruil je dit om aan de kassa. Indien je enkel wilt retourneren krijg je een tegoedbon die kan besteed worden in een fysieke e5-winkel (niet besteedbaar op e5mode.be).
RETOUREN / OMRUILINGEN
Wat met de retour van mijn online bestelling?
Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Ben je niet tevreden over de bestelde artikelen? Dan kan je de bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren in een e5-winkel of via een DPD Pickup Parcelshop. Meer info over ruilen en retourneren vind je hier.
Kan ik mijn online bestelling ruilen?
Ja, het is mogelijk om aankopen in de webshop binnen 30 dagen na ontvangst te ruilen in een e5-winkel. Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel. Kies in de winkel het gewenste artikel en ruil om aan de kassa. Is het gewenste artikel lager in prijs, dan krijg je het verschil terug in de vorm van een tegoedbon.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Het is mogelijk dat de de verzendtijden voor retourzendingen op dit moment langer duren dan normaal. Zodra wij je retour hebben ontvangen, doen wij er alles om deze zo snel mogelijk te verwerken en terug te betalen. Alvast bedankt voor je begrip.
Vragen over je retour? Contacteer onze klantendienst.
Kan ik mijn aankoop die ik deed in een e5-winkel ruilen of retourneren?
Ja, het is mogelijk om jouw aankopen te ruilen of te retourneren in een e5-winkel. Breng het artikel en jouw kassaticket mee naar de winkel. Indien je wenst te ruilen, kies je in de winkel het gewenste artikel en ruil je dit om aan de kassa. Indien je enkel wilt retourneren krijg je een tegoedbon die kan besteed worden in een fysieke e5-winkel (niet besteedbaar op e5mode.be).
CADEAUBONNEN
Ik heb een e5-cadeaubon gekregen. Kan ik deze online inwisselen?
We krijgen vaak de vraag of onze cadeaubonnen ook online op e5mode.be te gebruiken zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk in onze webshop, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij jou graag tevreden zien, kan je vanaf nu je cadeaubon wel omruilen voor een online variant. Vraag hier je online giftcard aan en shop veilig en makkelijk je favoriete outfit op e5mode.be.
Liever in één van onze winkels shoppen met je fysieke cadeaubon, maar nadert de vervaldatum? Of is je cadeaubon komen te vervallen gedurende de verplichte sluiting van onze winkels? Maak je hierover geen zorgen, e5 is er voor jou. Onze winkelmedewerkers zullen hier flexibel mee omgaan en je cadeaubon accepteren, zodat jij je favoriete outfit kan shoppen.
We krijgen vaak de vraag of onze cadeaubonnen ook online op e5mode.be te gebruiken zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk in onze webshop, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij jou graag tevreden zien, kan je vanaf nu je cadeaubon wel omruilen voor een online variant. Vraag hier je online giftcard aan en shop veilig en makkelijk je favoriete outfit op e5mode.be.
Liever in één van onze winkels shoppen met je fysieke cadeaubon, maar nadert de vervaldatum? Of is je cadeaubon komen te vervallen gedurende de verplichte sluiting van onze winkels? Maak je hierover geen zorgen, e5 is er voor jou. Onze winkelmedewerkers zullen hier flexibel mee omgaan en je cadeaubon accepteren, zodat jij je favoriete outfit kan shoppen.
Heb je nog vragen?
Contacteer gerust onze klantendienst via contact@e5mode.be of op het nummer +32 (0)3 760 39 75 van maandag t.e.m. vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 17u.