Veelgestelde vragen

Online reserveren

  • Kan ik een product in de winkel reserveren?

    Jazeker, alles voor jouw gemak.Je kan producten vrijblijvend online reserveren en gaan passen in de winkel.

    Op de artikelpagina’s vind je de mogelijkheid om de winkelvoorraad te bekijken en een online reservering te plaatsen. Binnen de twee uur wordt je favoriete artikel door onze winkelmedewerksters voor jou opzij gehangen. Daarna hangt je artikel gedurende 2 dagen voor jou opzij.
    Na het passen in de winkel beslis je of je de artikelen koopt of niet. Er is geen aankoopverplichting.

  • Waarom krijg ik na afhaling of annulering van mijn reservatie toch nog e-mails/sms’en?

    Wellicht is je afhaling/annulatie nog niet geregistreerd in het systeem.
    Neem even contact op met de winkel en zij zetten dit meteen recht.

  • Wat is het verschil tussen online bestellen en online reserveren?

    Online bestellen
    Wanneer je online shopt en bestelt, reken je meteen je bestelde artikelen af. Na ontvangst van betaling versturen wij jouw gekozen artikelen naar een adres, e5-winkel of DPD Pickup parcelshop in uw buurt.

    Online reserveren
    Je shopt online, met als groot verschil dat je je favoriete artikelen niet online afrekent, maar wel opzij laat leggen (reserveert) in een door jou gekozen e5-winkel. Daar kan je eerst passen vooraleer je beslist om de artikelen al dan niet aan te kopen. 

  • Hoe weet ik of mijn reservatie gelukt is?

    Na je reservatie-aanvraag krijg je een e-mail met het overzicht van je reservatie.
    Deze is dan in behandeling in jouw gekozen e5-winkel. Binnen de 2 uur ontvang je een bevestiging via e-mail en sms of het artikel al dan niet beschikbaar is. Het is dus belangrijk dat je je gegevens goed invult.

    Heb je na je reservatie-aanvraag geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op via 03 760 39 75 of contact@e5mode.be.

  • Wanneer kan ik mijn reservatie afhalen?

    Zodra de winkel je reservatie heeft behandeld, krijg je een bevestigingsmail en sms waarin staat of het artikel al dan niet beschikbaar is in je gekozen e5-winkel. Je kan je reservatie pas afhalen in de winkel nadat je deze bevestiging hebt gekregen. Vroeger zullen je gereserveerde artikelen niet klaarliggen. 

  • Hoelang blijft mijn reservatie opzij hangen in mijn gekozen e5-winkel?

    Na bevestiging blijft je reservatie 2 dagen in je gekozen winkel opzij hangen. Daarna wordt het automatisch opnieuw in de winkelrekken gehangen.

    Wens je het gereserveerde artikel niet meer opzij te laten leggen in de winkel? Gelieve je bestelling meteen te annuleren via de bevestigingsmail. Of bel naar de gekozen winkel.

  • Kan ik de termijn voor afhaling van mijn reservatie verlengen?

    Jazeker. Wanneer het je niet lukt om je reservatie binnen de 2 dagen af te halen, kan je de termijn eenmalig met 48 uur verlengen. Neem hiervoor contact op met de winkel van je reservatie. 

  • Hoe haal ik mijn reservatie af in de winkel?

    Wanneer je reservatie in de winkel klaarligt, krijg je van ons een bevestigingsmail- en sms waarin je afhaalcode vermeld staat.
    Toon deze afhaalcode aan de kassa.
    Vervolgens ontvang je de gereserveerde artikelen, kan je deze passen en, indien gewenst, afrekenen.

  • Hoe betaal ik mijn online reservatie?

    Als het artikel je bevalt, kan je het aan de winkelkassa afrekenen.
    Bevalt het artikel toch niet? Geen probleem. Laat het weten aan een winkelmedewerkster en zij hangt het terug in de winkel.
    Reserveren is zonder aankoopverplichting. 

Terug naar overzicht