Veelgestelde vragen

MyStyle service

  • Kunnen jullie mij kledingadvies geven?

    Jazeker, dat is onze specialiteit. Onze winkelmedewerkers helpen je graag met al je vragen en stijladvies. Ook online proberen wij je te inspireren met onze collecties en stijltips.

    Daarnaast bieden we je de MyStyle service, een service waarbij we tijdens een sessie van 1 uur persoonlijk kledingadvies op maat van jouw stijl en figuur geven. In je favoriete e5-winkel, op een voor jou geschikt moment.

    Maak vrijblijvend een afspraak en trakteer jezelf op een stralende outfit.

  • Ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen van mijn MyStyle afspraak?

    Kijk dan even bij je ongewenste e-mail. Het is mogelijk dat de e-mailbevestiging bij je ongewenste e-mails terecht is gekomen.

    Als dat niet het geval is, kan je de winkel of onze klantendienst contacteren, dan kijken wij voor jou of je afspraak correct is ingepland.  

  • Wat houdt een MyStyle afspraak met een Personal Shopper in?

    Tijdens een gratis MyStyle sessie van 1 uur met één van onze Personal Shoppers krijg je persoonlijk kledingadvies op maat van jouw stijl en figuur.
    Omdat iedereen anders is en je zeker wil zijn van een perfecte outfit, nemen we onze tijd.

    De Personal Shopper luistert naar jouw wensen en selecteert samen met jou kleding en accessoires. Resultaat: een stralende nieuwe look.

  • Kan ik mijn MyStyle afspraak wijzigen?

    Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact op met de winkel waar je een afspraak hebt gemaakt of contacteer onze klantendienst.

    Wij zullen je bestaande afspraak annuleren en een nieuwe afspraak voor je inplannen.

  • Hoe verloopt een MyStyle sessie met een Personal Shopper?

    Eerst vindt er een verkennend gesprek plaats met jouw Personal Shopper. Tijdens deze kennismaking worden je verwachtingen doorgenomen.

    Op basis van jouw wensen, begeleidt je Personal Shopper je mee in de winkel en selecteert samen met jou de kleding en accessoires.
    Past een kledingstuk niet of is het artikel niet naar je wens? Geen probleem, je Personal Shopper haalt een andere maat voor je of zoekt samen met jou verder naar een passende outfit.

    Het resultaat: een stralende look!

    Twijfel je toch nog over je outfit? Geen probleem, we bieden deze MyStyle service aan zonder aankoopverplichting. Je bent tot niets verplicht.

  • Kan ik een gemaakte MyStyle afspraak annuleren?

    Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact op met de winkel of contacteer onze klantendienst via contact@e5mode.be of bel naar +32 3 760 39 75

    Na het annuleren van je afspraak, ontvang je een e-mail ter bevestiging. 

  • Hoe maak ik een MyStyle afspraak met een Personal Shopper?

    Onze Personal Shoppers verwelkomen je graag!

    Je kan hier een MyStyle afspraak inboeken. Dit gaat snel en eenvoudig:

    • Selecteer je favoriete winkel
    • Kies de gewenste datum en het tijdstip
    • Vul je persoonlijke gegevens in
    • Bevestig je afspraak via de button

    Na het maken van je afspraak ontvang je een e-mail ter bevestiging. Een dag voor de afspraak, ontvang je een herinnering per e-mail.

    Bij vragen of problemen, kan je altijd contact opnemen met onze klantendienst via het contactformulier, via contact@e5mode.be of bel naar +32 3 760 39 75.

  • Is de MyStyle service gratis?

    Ja, deze service is volledig gratis, zonder aankoopverplichting of bijkomende kosten.

  • Hoelang duurt een MyStyle afspraak met een Personal Shopper?

    De afspraak met je Personal Shopper duurt ongeveer 1 uur.

  • Wie is mijn Personal Shopper?

    Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers je zo goed mogelijk kunnen helpen. Daarom zijn onze Personal Shoppers speciaal opgeleid voor de MyStyle service. Onze Personal Shoppers zijn enthousiast, behulpzaam, hebben een passie voor mode en kennen de collectie door en door.

    Er is veel aandacht geschonken aan de opleiding van onze Personal Shoppers, zodat zij je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn, kunnen adviseren en ondersteunen bij het winkelen.

  • Hoe weet ik of mijn MyStyle afspraak goed is ingepland?

    Na het indienen van je afspraak, krijg je van ons een e-mailbevestiging met de details van je afspraak. Een dag voorafgaand aan je afspraak, zal je ook een herinnering per e-mail ontvangen.

    Heb je geen e-mailbevestiging ontvangen? Controleer dan je ongewenste e-mail, het is mogelijk dat de e-mailbevestiging hier in terecht is gekomen.
    Als dat niet het geval is, kan je de winkel of onze klantendienst contacteren, dan kijken wij voor jou na of je afspraak correct is ingepland.

Terug naar overzicht