Veelgestelde vragen

Meest gestelde vragen

  • Welke e5-winkels zijn geopend?

    Alle e5-winkels zijn open. We zijn heel blij dat we jou mogen verwelkomen .. én dat op veilige afstand. Wij hebben de nodige maatregelen genomen om jouw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Ontdek hier de openingsuren van jouw favoriete e5-winkel. Tot snel! 

    Uiteraard kan je ook 24/7 veilig en gemakkelijk shoppen op onze webshop. Niet vertrouwd met online bestellen? Hier vind je alle info.

  • Kan ik de Libelle plaid komen afhalen?

    Ja, onze winkels zijn terug geopend en je kan je plaid komen afhalen.  Vergeet niet om deze bon in te vullen en mee te nemen. Of bestel je plaid online.

  • Welke maat moet ik kiezen?

    Op de artikelpagina’s kan je de maattabel raadplegen, waarin wordt geadviseerd welke maat je het beste kan bestellen.
    Als blijkt dat de bestelde maat toch niet juist is, kan je altijd gratis omruilen of retourneren.

  • Ik heb een e5-cadeaubon gekregen. Kan ik deze online inwisselen?

    We krijgen vaak de vraag of onze cadeaubonnen ook online op e5mode.be te gebruiken zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk in onze webshop, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij jou graag tevreden zien, kan je vanaf nu je cadeaubon wel omruilen voor een online variant. Vraag hier je online giftcard aan en shop veilig en makkelijk je favoriete outfit op e5mode.be.

    Liever in één van onze winkels shoppen met je fysieke cadeaubon, maar nadert de vervaldatum? Of is je cadeaubon komen te vervallen gedurende de verplichte sluiting van onze winkels? Maak je hierover geen zorgen, e5 is er voor jou. Onze winkelmedewerkers zullen hier flexibel mee omgaan en je cadeaubon accepteren, zodat jij je favoriete outfit kan shoppen.