Veelgestelde vragen

★ FAQ: shop veilig op afspraak

  • Zijn de e5-winkels geopend?

    Ja, alle e5-winkels zijn geopend op afspraak. Boek jouw momentje eenvoudig hier of maak telefonisch je afspraak bij je favoriete winkel. Op deze manier kan je een uur lang shoppen en dit tijdens onze normale openingsuren van 10 t.e.m. 18 uur. Shoppen kan met max. 2 personen.

  • Waarom dien ik een afspraak te maken om te komen shoppen?

    In overeenstemming met de richtlijnen van de overheid mogen we vanaf 27 maart enkel klanten ontvangen op afspraak. Shoppen bij e5 kan in alle veiligheid, onze winkels bieden hiervoor voldoende ruimte. Geniet van persoonlijk winkeladvies, ontdek de trends en onze nieuwe collecties. En dit alles zonder aankoopverplichting.

  • In welke e5-winkels kan ik op afspraak komen shoppen?

    Al onze winkels zijn geopend. Boek hier je afspraak en kom veilig een uur lang shoppen tijdens onze normale openingsuren van 10 t.e.m.18uur.

  • Hoe maak ik een afspraak om te shoppen in een e5-winkel?

    Boek hier eenvoudig jouw momentje. Kies je datum, een beschikbaar tijdslot en vul je gegevens in. Op deze manier kan je een uur lang shoppen en dit tijdens onze normale openingsuren van 10 t.e.m. 18 uur. Shoppen kan met 2 personen.

    Heb je een afspraak gereserveerd? Dan ontvang je van ons een e-mailbevestiging. Deze bevestiging is je toegangsbewijs.

    Hulp nodig of heb je geen e-mailadres? Maak telefonisch je afspraak bij je favoriete winkel.

  • Hoe lang mag ik komen shoppen?

    Je kan een uur lang komen shoppen en dit tijdens onze normale openingsuren van 10 t.e.m 18 uur.

  • Mag ik met 2 personen shoppen?

    Ja, je kan een tijdslot van 1 uur reserveren voor max. 2 personen uit dezelfde bubbel.

  • Moet ik iets meenemen naar mijn afspraak?

    De bevestigingsmail van je afspraak is tevens je toegangsbewijs, breng deze mee naar je winkelbezoek of toon ze op je smartphone. Vind je jouw mail niet terug? Onze winkelmedewerkers kunnen het ook even voor je nakijken. Vergeet ook zeker je mondmasker niet.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

    Geen zorgen, heb je jouw spamberichten of ongewenste e-mail inbox bekeken? De kans is groot dat jouw bevestiging daar terug te vinden is. Indien dat niet zo is zal bij aanvang van je afspraak het winkelpersoneel jouw gegevens even controleren. Wil je zeker zijn dat je een afspraak geboekt hebt? Bel dan even naar je e5-winkel.

  • Kan ik mijn afspraak annuleren of verplaatsen?

    Ja, je kan een afspraak annuleren of verplaatsen door even te bellen naar je e5-winkel

  • Geldt er een aankoopverplichting bij shoppen op afspraak?

    Nee, geniet van persoonlijk winkeladvies, ontdek de trends en onze nieuwe collecties. En dit alles zonder aankoopverplichting.

  • Dien ik een afspraak te maken voor een bestelling/aankoop af te halen, ruilen of retourneren?

    Indien je enkel een bestelling/aankoop wilt afhalen, ruilen of retourneren hoef je geen afspraak te maken, maar kan je gewoon langsgaan tijdens onze normale openingsuren van 10 t.e.m 18 uur.

  • Zijn retouches mogelijk?

    Ja, retouches zijn mogelijk in de winkel. We vragen jou wel vriendelijk om bij retouches in je e5-winkel een mondmasker te dragen en voor je uit te kijken. Na het aanbrengen van de retouche, graag opnieuw afstand bewaren t.o.v. het winkelpersoneel. Op die manier creëren we een aangename en veilige winkelervaring. 

Terug naar overzicht