Veelgestelde vragen

★ FAQ: je e5-team blijft voor je klaar staan

  • Je vertrouwde e5-team blijft voor je klaar staan!

    We hebben bij e5 enkele spannende dagen achter de rug, maar we zijn ontzettend blij jou te kunnen meedelen dat je vetrouwde e5-team voor jou blijft klaarstaan. We zetten onze activiteiten verder zoals je gewend bent.

    Kom gerust langs in je favoriete e5-winkel en ontdek zelf waarom we voor velen dé referentie blijven voor betaalbare, kwaliteitsvolle kleding. Onze medewerkers staan alvast klaar om je persoonlijk te bedienen!

    Shop je liever online? Geen enkel probleem, uiteraard is onze webshop nog steeds 24/7 beschikbaar voor jou.

    Lees zeker het persbericht, waarin je meer info vindt.

  • Zijn de e5-winkels geopend?

    Ja, we vewelkomen je graag in één van de Vlaamse e5-winkels... én dat in alle veiligheid. Onze winkels in Wallonië sluiten echter permanent de deuren. Hier vind je de openingsuren van de e5-winkel in jouw buurt.

  • Gaat het assortiment veranderen?

    Nee, ons assortiment blijft hetzelfde. Je zal dus nog steeds je vertrouwde merken terugvinden bij e5. Zo willen we voor velen dé referentie blijven voor betaalbare, kwaliteitsvolle kleding.

  • Wat met mijn bestelling?

    Geen zorgen, jouw bestelling wordt verwerkt en geleverd volgens jouw gekozen levermethode: ophalen in je favoriete e5-winkel, laten thuis bezorgen of ophalen in een DPD Pickup Parcelshop. We houden je via e-mail of sms zeker op de hoogte van de verwachte leverdatum. Als jouw bestelling geplaatst is, kan je dus gewoon even rustig afwachten tot we jou contacteren.

  • Wat met de retour van mijn online bestelling?

    Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Ben je niet tevreden over de bestelde artikelen? Dan kan je de bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren in een e5-winkel of via een DPD Pickup Parcelshop.

    Het is mogelijk dat de verwerking van jouw retour via een DPD Pickup Parcelshop momenteel iets langer duurt dan je van ons gewoon bent. Zodra wij je retour hebben ontvangen, doen wij er alles aan om deze zo snel mogelijk te verwerken en terug te betalen. Meer info over ruilen en retourneren vind je hier.

  • Ik heb mijn online bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

    Het is mogelijk dat de de verzendtijden voor retourzendingen op dit moment langer duren dan normaal. Zodra wij je retour hebben ontvangen, doen wij er alles om deze zo snel mogelijk te verwerken en terug te betalen. Alvast bedankt voor je begrip.

    Indien je de retournering graag snel en persoonlijk afhandelt, kan je met jouw online bestelling naar één van onze e5-winkels gaan. Daar zal je meteen verder geholpen worden. Vragen over je retour? Contacteer onze klantendienst.

  • Kan ik mijn online bestelling ruilen?

    Ja, het is mogelijk om aankopen in de webshop binnen 30 dagen na ontvangst te ruilen in een e5-winkel. Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel. Kies in de winkel het gewenste artikel en ruil om aan de kassa. Is het gewenste artikel lager in prijs, dan krijg je het verschil terug in de vorm van een tegoedbon.

  • Kan ik mijn aankoop die ik deed in een e5-winkel ruilen of retourneren?

    Ja, het is mogelijk om jouw aankopen te ruilen of te retourneren in een e5-winkel. Breng het artikel en jouw kassaticket mee naar de winkel. Indien je wenst te ruilen, kies je in de winkel het gewenste artikel en ruil je dit om aan de kassa. Indien je wil retourneren krijg je een tegoedbon die kan besteed worden in een fysieke e5-winkel (niet besteedbaar op e5mode.be).

  • Ik heb een e5-kortingskaart, kan ik deze nog gebruiken?

    Ja, jouw e5-kortingskaart blijft gewoon geldig. Log in op je e5-account en profiteer van jouw korting. Veel shopplezier!

  • Ik heb een e5-voucher, kan ik deze nog inwisselen?

    Ja, je kan je e5-voucher nog steeds inwisselen zoals je gewend bent. Veel shopplezier!

  • Ik heb een e5-cadeaubon, kan ik deze nog inwisselen?

    Ja, je kan je e5-cadeaubon nog steeds inwisselen zoals je gewend bent. Veel shopplezier!

  • Ik heb een e5-cadeaubon gekregen. Kan ik deze online inwisselen?

    We krijgen vaak de vraag of onze cadeaubonnen ook online op e5mode.be te gebruiken zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk in onze webshop, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij jou graag tevreden zien, kan je vanaf nu je cadeaubon wel omruilen voor een online variant. Vraag hier je online giftcard aan en shop veilig en makkelijk je favoriete outfit op e5mode.be.

  • Wordt er nog een e5-inzamelactie t.a.v. Oxfam georganiseerd?

    Ja, begin maart 2021 start opnieuw de grote e5-inzamelactie t.a.v. Oxfam. Hou je oude kleding dus nog even bij en breng het nadien zeker binnen in één van onze winkels. Alle info vind je binnenkort op onze website.

  • Zijn retouches mogelijk?

    Ja, indien je retouches wenst kan je steeds in onze winkels terecht. We helpen je daar graag verder.

Terug naar overzicht