Veelgestelde vragen

★ FAQ Corona: wij zijn open, kom veilig shoppen

  • Welke e5-winkels zijn geopend?

    Alle e5-winkels zijn open. We zijn heel blij dat we jou mogen verwelkomen .. én dat op veilige afstand. Wij hebben de nodige maatregelen genomen om jouw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Ontdek hier de openingsuren van jouw favoriete e5-winkel. Tot snel! 

    Uiteraard kan je ook 24/7 veilig en gemakkelijk shoppen op onze webshop. Niet vertrouwd met online bestellen? Hier vind je alle info.

  • Moet ik een afspraak maken om te komen shoppen?

    Nee, het is niet nodig om een afspraak te maken. Kom veilig shoppen, je bent meer dan welkom in je favoriete e5-winkel. 

  • Ik heb een afspraak gemaakt om te komen shoppen. Kan deze nog door gaan?

    Ja, je afspraak blijft gewoon geldig. We verwelkomen je graag in je favoriete e5-winkel.  

  • Mag ik met 2 personen shoppen?

    Ja, je mag komen shoppen met 2 personen uit dezelfde bubbel. 

  • Kan ik veilig komen shoppen?

    Ja, je kan veilig komen shoppen in jouw favoriete e5-winkel. Om jouw gezondheid en die van onze medewerkers te garanderen vragen wij jou om deze maatregelen in je favoriete e5-winkel te respecteren. Een mondmasker dragen is verplicht, net zoals het ontsmetten van de handen bij het betreden van de winkel. We vragen jou ook om bij voorkeur elektronisch te betalen en de social distance te respecteren. Samen kunnen we dit!

  • Kan ik een product in de winkel reserveren?

    Nee, de check & reserve functionaliteit is momenteel helaas niet beschikbaar. Je kan je favoriete artikelen wel online bestellen en afhalen in je favoriete e5-winkel.

  • Zijn retouches mogelijk?

    Ja, retouches zijn mogelijk in de winkel. We vragen jou wel vriendelijk om bij retouches in je e5-winkel een mondmasker te dragen en voor je uit te kijken. Na het aanbrengen van de retouche, graag opnieuw afstand bewaren t.o.v. het winkelpersoneel. Op die manier creëren we een aangename en veilige winkelervaring. 

  • Zijn de paskamers geopend?

    Ja, onze paskamers zijn geopend. Ook bij de paskamers gelden de social distancing regels. Voor en na het passen verzoeken we jou om de handen te ontsmetten. Kledij die niet past? Die hang je aan het rek buiten de paskamer. Gelieve de kledij niet zelf terug in de winkelrekken te hangen. De paskamers worden na gebruik schoongemaakt.

    Ga je liever winkelen zonder te passen? Geen probleem: reken jouw stuks af aan de kassa en pas thuis op jouw gemak. Je hebt 30 dagen de tijd om jouw aankopen terug te brengen of te ruilen. 

  • Verkopen jullie ook mondmaskers?

    Ja, mondmaskers zijn te verkrijgen in de winkel vanaf € 2,99 per stuk. Je kan de mondmaskers ook online shoppen op e5mode.be.

  • Kan ik mondmaskers retourneren?

    Nee, we beschouwen mondmaskers als hygiëneproducten die niet geretourneerd kunnen worden. 

  • Kan ik mijn aankoop die ik deed in een e5-winkel ruilen of retourneren?

    Ja, het is mogelijk om jouw aankopen te ruilen of te retourneren in een e5-winkel. Breng het artikel en jouw kassaticket mee naar de winkel. Indien je wenst te ruilen, kies je in de winkel het gewenste artikel en ruil je dit om aan de kassa. Indien je wil retourneren krijg je een tegoedbon die kan besteed worden in een fysieke e5-winkel (niet besteedbaar op e5mode.be).

  • Ik heb nog niet eerder online besteld. Hoe plaats ik een online bestelling?

    Je kan op de volgende manier een bestelling plaatsen:

    • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen. Tip: zoek artikelen via de zoekfunctie of gebruik de filtering om het gewenste product te zoeken.
    • Selecteer de gewenste kleur en maat. Via de maattabellen kan je zien welke maat je het beste kan bestellen.
    • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
    • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
    • Controleer in het dropdown menu of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd. 
    • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa of controleer je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je dezein de winkelwagen invullen.
    • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
    • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden. 
    • Vink het vakje aan en klik op de button om de bestelling te plaatsen.
    • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
    • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.

    Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.

  • Welke bezorgopties kan ik kiezen?

    Wij bieden de volgende bezorgmogelijkheden:

  • Welke maatregelen neemt DPD voor een veilige levering?

    Gezondheid en veiligheid staan voorop, de bezorgers van DPD en de medewerkers in de DPD Pickup Parcelshops zullen extra afstand houden bij de levering en fysiek contact vermijden. Zo is het bij leveringen niet meer nodig om op de scanners van DPD te tekenen. De bezorger zal aanbellen en het pakket op een veilige afstand neerleggen. Hierna zal je naam worden gevraagd. De bezorger voert je naam in op de scanner en in plaats van je digitale handtekening, zal de bezorger “C-19” of “COVID-19” noteren op het display. Of geef toestemming aan DPD om je pakket op een veilige plaats te laten leveren, zoals bij de achterdeur of in de garage. Deze toestemming kun je geven via de DPD Predict Service of via de DPD app.

  • Wat is de levertermijn van mijn online bestelling?

    Samen met DPD doen we er alles aan om je pakketje zo snel mogelijk bij jou thuis of in een DPD Pickup Parcelshop te laten bezorgen. De levertijden kunnen mogelijks wat variëren van onze vooropgestelde termijn van 2 tot 4 werkdagen. Bedankt voor je begrip.

    Wij informeren je via e-mail wanneer we jouw pakket hebben verzonden. Via de bijgeleverde track & trace informatie kan je jouw bestelling volgen. DPD zal jou tevens informeren over het tijdstip van de levering.

    Liever geen fysiek contact met de bezorger? Geef DPD toestemming om jouw pakket op een veilige plaats te bezorgen. 

  • Kan mijn bestelling besmet zijn?

    Nee, volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is er geen risico dat artikelen en pakketjes besmet zijn. Je kan veilig online bestellen. 

  • Wat met de retour van mijn online bestelling?

    Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Ben je niet tevreden over de bestelde artikelen? Dan kan je de bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren via een e5-winkel of via een DPD Pickup Parcelshop .

    Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel en geef beide af aan de kassa. Omwille van Covid -19 zullen retouren in een e5-winkel ook worden terugbetaald binnen de 14 dagen via dezelfde betaalmethode waarmee je de bestelling hebt betaald. Je ontvangt in de winkel een bewijs van afgifte.

    Retourneren via een DPD Pickup Parcelshop werkt op de volgende manier:

    • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
    • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
    • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
    • Geef het pakket vervolgens af in een DPD Pickup Parcelshop naar keuze in BelgiëNederlandLuxemburgFrankrijk of Duitsland.
    • Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, volgt zo spoedig mogelijk de terugbetaling. Hiervan zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.
  • Kan ik mijn online bestelling ruilen?

    Ja, het is mogelijk om aankopen in de webshop binnen 30 dagen na ontvangst te ruilen in een e5-winkel. Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel. Kies in de winkel het gewenste artikel en ruil om aan de kassa. Is het gewenste artikel lager in prijs, dan krijg je het verschil terug in de vorm van een tegoedbon.

  • Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

    Het is mogelijk dat de de verzendtijden voor retourzendingen op dit moment langer duren dan normaal. Zodra wij je retour hebben ontvangen, doen wij er alles om deze zo snel mogelijk te verwerken en terug te betalen. Alvast bedankt voor je begrip. 

    Vragen over je retour? Contacteer onze klantendienst. 

  • Ik heb een e5-cadeaubon gekregen. Kan ik deze online inwisselen?

    We krijgen vaak de vraag of onze cadeaubonnen ook online op e5mode.be te gebruiken zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk in onze webshop, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij jou graag tevreden zien, kan je vanaf nu je cadeaubon wel omruilen voor een online variant. Vraag hier je online giftcard aan en shop veilig en makkelijk je favoriete outfit op e5mode.be.

Terug naar overzicht