Veelgestelde vragen

★ FAQ Corona: we verwelkomen jou graag opnieuw in je favoriete e5-winkel!

  • Welke e5-winkels zijn geopend?

    Alle e5-winkels zijn open. We zijn heel blij dat we jou mogen verwelkomen .. én dat op veilige afstand. Wij hebben de nodige maatregelen genomen om jouw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Ontdek hier de openingsuren van jouw favoriete e5-winkel. Tot snel! 

    Uiteraard kan je ook 24/7 veilig en gemakkelijk shoppen op onze webshop. Niet vertrouwd met online bestellen? Hier vind je alle info.

  • Ik heb een e5-cadeaubon gekregen. Kan ik deze online inwisselen?

    We krijgen vaak de vraag of onze cadeaubonnen ook online op e5mode.be te gebruiken zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk in onze webshop, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij jou graag tevreden zien, kan je vanaf nu je cadeaubon wel omruilen voor een online variant. Vraag hier je online giftcard aan en shop veilig en makkelijk je favoriete outfit op e5mode.be.

    Liever in één van onze winkels shoppen met je fysieke cadeaubon, maar nadert de vervaldatum? Of is je cadeaubon komen te vervallen gedurende de verplichte sluiting van onze winkels? Maak je hierover geen zorgen, e5 is er voor jou. Onze winkelmedewerkers zullen hier flexibel mee omgaan en je cadeaubon accepteren, zodat jij je favoriete outfit kan shoppen.

  • Ik heb nog niet eerder online besteld. Hoe plaats ik een online bestelling?

    Je kan op de volgende manier een bestelling plaatsen:

    • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen. Tip: zoek artikelen via de zoekfunctie of gebruik de filtering om het gewenste product te zoeken.
    • Selecteer de gewenste kleur en maat. Via de maattabellen kan je zien welke maat je het beste kan bestellen.
    • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
    • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
    • Controleer in het dropdown menu of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd. 
    • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa of controleer je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je dezein de winkelwagen invullen.
    • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
    • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden. 
    • Vink het vakje aan en klik op de button om de bestelling te plaatsen.
    • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
    • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.

    Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.

  • Waar kan mijn online bestelling geleverd worden?

    DPD bezorgt jouw pakketje veilig bij je thuis of in een DPD Pickup Parcelshop. Je wordt door DPD op de hoogte gebracht van het levertijdstip. Ben je niet thuis, dan zal de bezorger de volgende dag een tweede leverpoging doen.

  • Welke maatregelen neemt DPD voor een veilige levering?

    Gezondheid en veiligheid staan voorop, de bezorgers van DPD en de medewerkers in de DPD Pickup Parcelshops zullen extra afstand houden bij de levering en fysiek contact vermijden. Zo is het bij leveringen niet meer nodig om op de scanners van DPD te tekenen. De bezorger zal aanbellen en het pakket op een veilige afstand neerleggen. Hierna zal je naam worden gevraagd. De bezorger voert je naam in op de scanner en in plaats van je digitale handtekening, zal de bezorger “C-19” of “COVID-19” noteren op het display. Of geef toestemming aan DPD om je pakket op een veilige plaats te laten leveren, zoals bij de achterdeur of in de garage. Deze toestemming kun je geven via de DPD Predict Service of via de DPD app.

  • Kan mijn bestelling besmet zijn?

    Nee, volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is er geen risico dat artikelen en pakketjes besmet zijn. Je kan veilig online bestellen. 

  • Wat is de levertermijn van mijn online bestelling?

    Samen met DPD doen we er alles aan om je pakketje zo snel mogelijk bij jou thuis of in een DPD Pickup Parcelshop te laten bezorgen. De levertijden kunnen mogelijks wat variëren van onze vooropgestelde termijn van 2 tot 4 werkdagen. Bedankt voor je begrip.

    Wij informeren je via e-mail wanneer we jouw pakket hebben verzonden. Via de bijgeleverde track & trace informatie kan je jouw bestelling volgen. DPD zal jou tevens informeren over het tijdstip van de levering.

    Liever geen fysiek contact met de bezorger? Geef DPD toestemming om jouw pakket op een veilige plaats te bezorgen. 

  • Wat met de retour van mijn online bestelling?

    Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Ben je niet tevreden over de bestelde artikelen? Dan kan je de bestelling binnen 30 dagen retourneren gratis retourneren via een e5-winkel of via een DPD Pickup Parcelshop . Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel en geef beide af aan de kassa. Wij betalen je retour contant terug of ruil je artikel in de winkel. 

    Retourneren via een DPD Pickup Parcelshop werkt op de volgende manier:

    • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
    • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
    • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
    • Geef het pakket vervolgens af in een DPD Pickup Parcelshop naar keuze in BelgiëNederlandLuxemburgFrankrijk of Duitsland.
    • Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, volgt zo spoedig mogelijk de terugbetaling. Hiervan zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.
  • Kan ik mondmaskers retourneren?

    Nee, we beschouwen mondmaskers als hygiëneproducten die niet geretourneerd kunnen worden. 

  • Kan ik mijn online bestelling ruilen?

    Ja, het is mogelijk om aankopen in de webshop binnen 30 dagen na ontvangst te ruilen in een e5-winkel. Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel. Kies in de winkel het gewenste artikel en ruil om aan de kassa. Is het gewenste artikel lager in prijs, dan krijg je het verschil terug in de vorm van een tegoedbon.

  • Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

    Het is mogelijk dat de de verzendtijden voor retourzendingen op dit moment langer duren dan normaal. Zodra wij je retour hebben ontvangen, doen wij er alles om deze zo snel mogelijk te verwerken en terug te betalen. Alvast bedankt voor je begrip. 

    Vragen over je retour? Contacteer onze klantendienst. 

  • Kan ik mijn aankoop die ik deed in een e5-winkel ruilen of retourneren?

    Ja, het is mogelijk om jouw aankopen te ruilen of te retourneren in een e5-winkel. Breng het artikel en jouw kassaticket mee naar de winkel. Indien je wenst te ruilen, kies je in de winkel het gewenste artikel en ruil je dit om aan de kassa. Indien je enkel wilt retourneren krijg je een tegoedbon die kan besteed worden in een fysieke e5-winkel (niet besteedbaar op e5mode.be).

  • Wat met mijn MyStyle afspraak?

    Helaas zal je afspraak met één van onze Personal Shoppers nog even moeten wachten. Dit om jouw veiligheid en die van ons winkelpersoneel te garanderen. We hopen jou snel te kunnen ontvangen voor jouw MyStyle-sessie. Laat je in de tussentijd inspireren in de winkel of online.

Terug naar overzicht