Veelgestelde vragen

★ FAQ Corona: onze winkels zijn tijdelijk gesloten. Shop 24/7 online!

  • Mijn e5-winkel is dicht, wat nu?

    Zoals je ongetwijfeld vernomen zal hebben via de media zullen onze winkels vanaf maandag 2 november sluiten voor onbepaalde duur. Om de strijd tegen het coronavirus te winnen, moeten we allemaal samenwerken. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers zijn onze hoogste prioriteit én wij willen ten allen tijde helpen om het virus onder controle te krijgen.

    Uiteraard kan je wel 24/7 veilig en gemakkelijk shoppen op onze webshop. Niet vertrouwd met online bestellen? Hier vind je alle info.

  • Belangrijke retourinformatie: gratis retour verlengd tot 60 dagen

    Omdat onze winkels momenteel gesloten zijn, hebben we de gratis retour verlengd tot 60 dagen. Retourneer je bestelling gratis via een DPD afhaalpunt: 

    • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
    • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
    • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
    • Geef het pakket vervolgens af in een DPD Pickup Parcelshop naar keuze in BelgiëNederlandLuxemburgFrankrijk of Duitsland.
    • Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, volgt zo spoedig mogelijk de terugbetaling. Hiervan zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.
  • Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

    Wij streven naar 100% klanttevredenheid.

    Ben je niet tevreden over de bestelde artikelen? Retourneren is altijd gratis en omdat onze winkels momenteel gesloten zijn, hebben we de gratis retour verlengd tot 60 dagen. Zodra onze winkels terug open zijn kun je jouw bestelling ook terug ruilen in je e5-winkel.

    Ruilen is niet mogelijk via de webshop, maar je kan uiteraard wel een nieuwe bestelling plaatsen en je eerdere bestelling retourneren. Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen, alle geretourneerde aankopen terugbetalen, mits de artikelen ongedragen en onbeschadigd zijn en de prijskaartjes nog aangehecht zijn.

    Retourneer je bestelling gratis en gemakkelijk via een DPD afhaalpunt: 

    • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
    • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
    • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
    • Geef het pakket vervolgens af in een DPD Pickup Parcelshop naar keuze in BelgiëNederlandLuxemburgFrankrijk of Duitsland.
    • Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, volgt zo spoedig mogelijk de terugbetaling. Hiervan zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.

     Voorwaarden retour:

    • Ongedragen.
    • Met aangehecht prijskaartje.
    • Ondergoed, onderkleding en mondmaskers worden omwille van hygiënische redenen niet teruggenomen.
    • Cadeaucheques en waardebonnen komen niet in aanmerking voor herroeping en/of retour.
  • Wat met mijn e5-spaarkaart?

    De actie wordt verlengd tem 31/12/2020 van zodra de winkels weer open zijn.

  • Wat gebeurt er met mijn betaalde bestelling, die ik in een e5-winkel zou komen afhalen?

    Wij begrijpen dat je jouw pakketje graag zou willen ontvangen. Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis wordt bezorgd door DPD.

    Gezondheid en veiligheid staan bij ons voorop. De bezorgers zullen extra afstand houden bij de levering en fysiek contact proberen te vermijden. Wil je liever niet tekenen op de scanner van DPD? Geef dan toestemming aan DPD om je bestelling op een veilige plaats te laten leveren, bijvoorbeeld bij de achterdeur of in de garage. 

  • Wat met de afhaalactie van de Libelle plaid?

    Geen zorgen, bestel je Libelle plaid online of reserveer je plaid en kom ze afhalen zodra onze winkels terug open zijn.

  • Ik heb een bestelling in een e5-winkel geplaatst, maar nog niet betaald. Wanneer kan ik de artikelen komen passen?

    Alle e5-winkels zijn momenteel gesloten. Jouw artikel(en) worden voor jou in de winkel bewaard. Zodra onze winkels terug open gaan, kan je jouw bestelling komen afhalen. Voorlopig kunnen we nog geen exacte data meedelen wegens de maatregelen die getroffen zijn i.f.v. COVID-19

  • Kan ik mondmaskers retourneren?

    Nee, we beschouwen mondmaskers als hygiëneproducten die niet geretourneerd kunnen worden. 

  • Wat met mijn retouche in de winkel?

    We nemen hierover zo snel mogelijk contact met je op. Momenteel is het uitvoeren van retouches in de winkel niet mogelijk.

  • Ik heb een e5-cadeaubon gekregen. Kan ik deze online inwisselen?

    We krijgen vaak de vraag of onze cadeaubonnen ook online op e5mode.be te gebruiken zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk in onze webshop, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij jou graag tevreden zien, kan je vanaf nu je cadeaubon wel omruilen voor een online variant. Vraag hier je online giftcard aan en shop veilig en makkelijk je favoriete outfit op e5mode.be.

    Liever in één van onze winkels shoppen met je fysieke cadeaubon, maar nadert de vervaldatum? Of is je cadeaubon komen te vervallen gedurende de verplichte sluiting van onze winkels? Maak je hierover geen zorgen, e5 is er voor jou. Onze winkelmedewerkers zullen hier flexibel mee omgaan en je cadeaubon accepteren, zodat jij je favoriete outfit kan shoppen.

  • Ik heb nog niet eerder online besteld. Hoe plaats ik een online bestelling?

    Je kan op de volgende manier een bestelling plaatsen:

    • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen. Tip: zoek artikelen via de zoekfunctie of gebruik de filtering om het gewenste product te zoeken.
    • Selecteer de gewenste kleur en maat. Via de maattabellen kan je zien welke maat je het beste kan bestellen.
    • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
    • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
    • Controleer in het dropdown menu of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd. 
    • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa of controleer je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je dezein de winkelwagen invullen.
    • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
    • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden. 
    • Vink het vakje aan en klik op de button om de bestelling te plaatsen.
    • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
    • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.

    Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.

  • Waar kan mijn online bestelling geleverd worden?

    DPD bezorgt jouw pakketje veilig bij je thuis of in een DPD Pickup Parcelshop. Je wordt door DPD op de hoogte gebracht van het levertijdstip. Ben je niet thuis, dan zal de bezorger de volgende dag een tweede leverpoging doen.

  • Welke maatregelen neemt DPD voor een veilige levering?

    Gezondheid en veiligheid staan voorop, de bezorgers van DPD en de medewerkers in de DPD Pickup Parcelshops zullen extra afstand houden bij de levering en fysiek contact vermijden. Zo is het bij leveringen niet meer nodig om op de scanners van DPD te tekenen. De bezorger zal aanbellen en het pakket op een veilige afstand neerleggen. Hierna zal je naam worden gevraagd. De bezorger voert je naam in op de scanner en in plaats van je digitale handtekening, zal de bezorger “C-19” of “COVID-19” noteren op het display. Of geef toestemming aan DPD om je pakket op een veilige plaats te laten leveren, zoals bij de achterdeur of in de garage. Deze toestemming kun je geven via de DPD Predict Service of via de DPD app.

  • Kan mijn bestelling besmet zijn?

    Nee, volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is er geen risico dat artikelen en pakketjes besmet zijn. Je kan veilig online bestellen. 

  • Wat is de levertermijn van mijn online bestelling?

    Samen met DPD doen we er alles aan om je pakketje zo snel mogelijk bij jou thuis of in een DPD Pickup Parcelshop te laten bezorgen. De levertijden kunnen mogelijks wat variëren van onze vooropgestelde termijn van 2 tot 4 werkdagen. Bedankt voor je begrip.

    Wij informeren je via e-mail wanneer we jouw pakket hebben verzonden. Via de bijgeleverde track & trace informatie kan je jouw bestelling volgen. DPD zal jou tevens informeren over het tijdstip van de levering.

    Liever geen fysiek contact met de bezorger? Geef DPD toestemming om jouw pakket op een veilige plaats te bezorgen. 

  • Wat met de retour van mijn online bestelling?

    Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Omdat onze winkels tijdelijk gesloten zijn hebben wij de gratis retour verlengd tot 60 dagen

    Ben je niet tevreden over de bestelde artikelen? Dan kan je de bestelling binnen 60 dagen retourneren gratis retourneren via een DPD Pickup Parcelshop .Retourneren via een DPD Pickup Parcelshop werkt op de volgende manier:

    • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
    • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
    • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
    • Geef het pakket vervolgens af in een DPD Pickup Parcelshop naar keuze in BelgiëNederlandLuxemburgFrankrijk of Duitsland.
    • Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, volgt zo spoedig mogelijk de terugbetaling. Hiervan zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.
  • Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

    Het is mogelijk dat de de verzendtijden voor retourzendingen op dit moment langer duren dan normaal. Zodra wij je retour hebben ontvangen, doen wij er alles om deze zo snel mogelijk te verwerken en terug te betalen. Alvast bedankt voor je begrip. 

    Vragen over je retour? Contacteer onze klantendienst. 

  • Wat met mijn MyStyle afspraak?

    Helaas zal je afspraak met één van onze Personal Shoppers nog even moeten wachten. Dit om jouw veiligheid en die van ons winkelpersoneel te garanderen. We hopen jou snel te kunnen ontvangen voor jouw MyStyle-sessie. Laat je in de tussentijd inspireren in de winkel of online.

Terug naar overzicht