Veelgestelde vragen

★ FAQ Corona: onze winkels zijn even gesloten. Wij helpen jou graag online.

  • Waarom zijn de e5-winkels gesloten?

    In deze onzekere periode moeten we voor elkaar zorgen en dat begint met fysiek contact te vermijden. We zijn vastbesloten om hierin te helpen en daarom sluiten we tot nader order preventief onze winkels. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft immers onze hoogste prioriteit. We zijn dankbaar voor je begrip.

    Uiteraard kan je steeds veilig en gemakkelijk shoppen op onze webshop. Niet vertrouwd met online bestellen? Hier vind je alle info.

  • Ik heb een bestelling in een e5-winkel geplaatst, maar nog niet betaald. Wanneer kan ik de artikelen komen passen?

    Alle e5-winkels zijn momenteel preventief gesloten. Jouw artikel(en) worden voor jou in de winkel bewaard. Zodra onze winkels terug open gaan, kan je jouw bestelling komen afhalen. Voorlopig kunnen we nog geen exacte data meedelen wegens de maatregelen die getroffen zijn i.f.v. COVID-19

    Wil je liever eerder passen? Bekijk of je artikel beschikbaar is in onze webshop en shop gemakkelijk en veilig online. Bestellingen vanaf € 25 bezorgen wij gratis bij jou thuis of in een DPD Pickup Parcelshop in je buurt. Mocht je bestelling niet naar wens zijn, dan is retourneren bij ons geen enkel probleem en altijd gratis via een DPD Pickup Parcelshop.

  • Wat gebeurt er met mijn online bestelling, die ik in een e5-winkel zou komen afhalen?

    Wij begrijpen dat je jouw pakketje graag zou willen ontvangen. Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis wordt bezorgd door DPD.

    Gezondheid en veiligheid staan bij ons voorop. De bezorgers zullen extra afstand houden bij de levering en fysiek contact proberen te vermijden. Wil je liever niet tekenen op de scanner van DPD? Geef dan toestemming aan DPD om je bestelling op een veilige plaats te laten leveren, bijvoorbeeld bij de achterdeur of in de garage. 

  • Ik heb een e5-cadeaubon gekregen. Kan ik deze online inwisselen?

    We begrijpen dat je je e5-cadeaubon graag zou willen gebruiken, maar dit is helaas nog niet mogelijk op onze webshop. Zodra jouw e5-winkel terug open gaat, kan je je cadeaubon inwisselen.

    Nadert de vervaldatum? Of is je cadeaubon komen te vervallen gedurende de verplichte sluiting van onze winkels? Maak je hierover geen zorgen, e5 is er voor jou. Onze winkelmedewerkers zullen hier flexibel mee omgaan en je cadeaubon accepteren, zodat jij je favoriete outfit kan shoppen.

  • Ik heb nog niet eerder online besteld. Hoe plaats ik een online bestelling?

    Je kan op de volgende manier een bestelling plaatsen:

    • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen. Tip: zoek artikelen via de zoekfunctie of gebruik de filtering om het gewenste product te zoeken.
    • Selecteer de gewenste kleur en maat. Via de maattabellen kan je zien welke maat je het beste kan bestellen.
    • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
    • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
    • Controleer in het dropdown menu of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd. 
    • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa of controleer je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je dezein de winkelwagen invullen.
    • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
    • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden. 
    • Vink het vakje aan en klik op de button om de bestelling te plaatsen.
    • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
    • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.

    Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.

  • Waar kan mijn online bestelling geleverd worden?

    DPD bezorgt jouw pakketje veilig bij je thuis of in een DPD Pickup Parcelshop. Je wordt door DPD op de hoogte gebracht van het levertijdstip. Ben je niet thuis, dan zal de bezorger de volgende dag een tweede leverpoging doen.

  • Welke maatregelen neemt DPD voor een veilige levering?

    Gezondheid en veiligheid staan voorop, de bezorgers van DPD en de medewerkers in de DPD Pickup Parcelshops zullen extra afstand houden bij de levering en fysiek contact vermijden. Zo is het bij leveringen niet meer nodig om op de scanners van DPD te tekenen. De bezorger zal aanbellen en het pakket op een veilige afstand neerleggen. Hierna zal je naam worden gevraagd. De bezorger voert je naam in op de scanner en in plaats van je digitale handtekening, zal de bezorger “C-19” of “COVID-19” noteren op het display. Of geef toestemming aan DPD om je pakket op een veilige plaats te laten leveren, zoals bij de achterdeur of in de garage. Deze toestemming kun je geven via de DPD Predict Service of via de DPD app.

  • Kan mijn bestelling besmet zijn?

    Nee, volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is er geen risico dat artikelen en pakketjes besmet zijn. Je kan veilig online bestellen. 

  • Wat is de levertermijn van mijn online bestelling?

    Samen met DPD doen we er alles aan om je pakketje zo snel mogelijk bij jou thuis of in een DPD Pickup Parcelshop te laten bezorgen. De levertijden kunnen mogelijks wat variëren van onze vooropgestelde termijn van 2 tot 4 werkdagen. Bedankt voor je begrip.

    Wij informeren je via e-mail wanneer we jouw pakket hebben verzonden. Via de bijgeleverde track & trace informatie kan je jouw bestelling volgen. DPD zal jou tevens informeren over het tijdstip van de levering.

    Liever geen fysiek contact met de bezorger? Geef DPD toestemming om jouw pakket op een veilige plaats te bezorgen. 

  • Wat met de retour van mijn online bestelling?

    Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Ben je niet tevreden over de bestelde artikelen? Dan kan je de bestelling binnen 30 dagen retourneren via een DPD Pickup Parcelshop

    Retourneren werkt op de volgende manier:

    • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
    • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
    • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
    • Geef het pakket vervolgens af in een DPD Pickup Parcelshop naar keuze in BelgiëNederlandLuxemburgFrankrijk of Duitsland.
    • Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, volgt zo spoedig mogelijk de terugbetaling. Hiervan zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.

     

  • Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

    Het is mogelijk dat de de verzendtijden voor retourzendingen op dit moment langer duren dan normaal. Zodra wij je retour hebben ontvangen, doen wij er alles om deze zo snel mogelijk te verwerken en terug te betalen. Alvast bedankt voor je begrip. 

    Vragen over je retour? Contacteer onze klantendienst. 

  • Wordt de Oxfam-actie verlengd en kan ik mijn aankoopcheques nog inwisselen?

    Goed nieuws: zowel de e5-inzamelactie t.v.v. Oxfam als de geldigheid van de aankoopcheque van € 12,50 zal verlengd worden. Voorlopig kunnen we nog geen exacte data meedelen wegens de maatregelen die getroffen zijn i.f.v. COVID-19. Meer info hierover volgt zodra onze winkels terug open gaan. Doneer later en bewaar je aankoopcheques. Zodra de Oxfam-actie verlengd wordt, kan je ze terug gebruiken.  

  • Wat met mijn MyStyle afspraak?

    Je afspraak met één van onze Personal Shoppers kan momenteel helaas niet doorgaan. Als de winkels terug open zijn, ontvangen we je graag snel voor een nieuwe MyStyle afspraak. Laat je ondertussen online inspireren en shop je nieuwe outfit. Wij staan 24/7 voor je klaar. 

Terug naar overzicht