Veelgestelde vragen

★ FAQ: shop veilig op afspraak

  • Zijn de e5-winkels geopend?

    Ja, alle e5-winkels zijn geopend op afspraak. Boek jouw momentje eenvoudig hier of maak telefonisch je afspraak bij je favoriete winkel. Op deze manier kan je een uur lang shoppen en dit tijdens onze normale openingsuren van 10 t.e.m. 18 uur. Shoppen kan met max. 2 personen.

  • Waarom dien ik een afspraak te maken om te komen shoppen?

    In overeenstemming met de richtlijnen van de overheid mogen we vanaf 27 maart enkel klanten ontvangen op afspraak. Shoppen bij e5 kan in alle veiligheid, onze winkels bieden hiervoor voldoende ruimte. Geniet van persoonlijk winkeladvies, ontdek de trends en onze nieuwe collecties. En dit alles zonder aankoopverplichting.

  • In welke e5-winkels kan ik op afspraak komen shoppen?

    Al onze winkels zijn geopend. Boek hier je afspraak en kom veilig een uur lang shoppen tijdens onze normale openingsuren van 10 t.e.m.18uur.

  • Hoe maak ik een afspraak om te shoppen in een e5-winkel?

    Boek hier eenvoudig jouw momentje. Kies je datum, een beschikbaar tijdslot en vul je gegevens in. Op deze manier kan je een uur lang shoppen en dit tijdens onze normale openingsuren van 10 t.e.m. 18 uur. Shoppen kan met 2 personen.

    Heb je een afspraak gereserveerd? Dan ontvang je van ons een e-mailbevestiging. Deze bevestiging is je toegangsbewijs.

    Hulp nodig of heb je geen e-mailadres? Maak telefonisch je afspraak bij je favoriete winkel.

Toon meer

Veelgestelde vragen

  • Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?

    Je kan je klantgegevens steeds wijzigen via je online account, hiervoor moet je rechts bovenin de website inloggen. Nadat je bent ingelogd, zie je aan de linkerzijde een verwijzing naar je accountinformatie en je adresboek. Hier kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.

     

  • Hoe kan ik jullie contacteren?

    Onze klantendienst staat altijd voor je klaar. Je kan op werkdagen van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 17u contact met ons opnemen via het contactformulier, via e-mail (contact@e5mode.be) of door te bellen naar +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden.

    Ben je op zoek naar de contactgegevens van je favoriete winkel? Zoek je winkel via de winkelzoeker, op de winkelpagina’s vind je de contact- en adresgegevens.

  • Hoe plaats ik een online bestelling?

    Je kan op de volgende manier een bestelling plaatsen:

    • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen. Tip: zoek artikelen via de zoekfunctie of gebruik de filtering om het gewenste product te zoeken.
    • Selecteer de gewenste kleur en maat. Via de maattabellen kan je zien welke maat je het beste kan bestellen.
    • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
    • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
    • Controleer in het dropdown menu of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd. 
    • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa of controleer je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je dezein de winkelwagen invullen.
    • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
    • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden. 
    • Vink het vakje aan en klik op de button om de bestelling te plaatsen.
    • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
    • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.

    Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.

  • Betaal ik verzendkosten?

    Bezorging in een e5-winkel naar keuze is altijd gratis.

    Bestellingen boven € 25:
    Worden gratis geleverd op een adres of in een DPD afhaalpunt. Dit geldt ook voor leveringen naar onze buurlanden: Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.

    Bestellingen onder € 25:
    Voor bestellingen onder € 25 die geleverd worden op een adres of in een DPD afhaalpunt in België en onze buurlanden, betaal je € 4,50 verzendkosten.

Toon meer

Algemeen

  • Hoe kan ik jullie contacteren?

    Onze klantendienst staat altijd voor je klaar. Je kan op werkdagen van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 17u contact met ons opnemen via het contactformulier, via e-mail (contact@e5mode.be) of door te bellen naar +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden.

    Ben je op zoek naar de contactgegevens van je favoriete winkel? Zoek je winkel via de winkelzoeker, op de winkelpagina’s vind je de contact- en adresgegevens.

  • Jullie dragen het BeCommerce label. Wat betekent dat precies?

    Het BeCommerce label is het kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet in de BeLux, gebaseerd op de waarden van het Thuiswink.org waarborg. e5 respecteert naast de Belgische wetgeving ook de strenge gedragscode van Becommerce. Bij e5 shop je veilig en betrouwbaar online.

  • Ik heb een klacht. Wat nu?

    Wij doen onze uiterste best om je goed in je vel te laten voelen. Heb je toch een klacht, dan kan je ons altijd contacteren via onze klantendienst op het e-mailadres contact@e5mode.be of telefonisch via het nummer +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden en samen met jou naar een oplossing zoeken voor het probleem.

    Ook kan je voor buitenrechtelijke geschillen terecht bij het Europese ODR platform. Dit internetplatform is opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen.

  • Ik heb een vreemde e-mail vanuit e5 mode ontvangen. Wat moet ik doen?

    Je hebt een e-mail gekregen die van e5 afkomstig lijkt te zijn? Controleer of het niet om een valse e-mail gaat:

    • We vragen je nooit om je login, wachtwoord of andere vertrouwelijke informatie per e-mail.
    • Let op het adres vanwaar de e-mail is verstuurd. e5 verstuurt enkel mails met een adres eindigend op "e5mode.be"
    • Beweeg, zonder te klikken, je muis over de link die vermeld is in de e-mail. Je ziet nu de bestemmingspagina van de link. Als deze e-mail niet naar de website van e5 verwijst, dan gaat het waarschijnlijk om een phishing e-mail.
    • Phishing e-mails bevatten vaak spelfouten en grammaticale fouten.

    Wat moet je doen als je een valse e-mail hebt ontvangen?

    1. Deel nooit je persoonlijke gegevens.

    Te laat? Heb je toch je persoonlijke gegevens gedeeld? Verander zo snel mogelijk het wachtwoord van je account.

    2.Antwoord niet op een phishing e-mail.

    Te laat? Heb je toch een frauduleuze e-mail beantwoord? Verander zo snel mogelijk het wachtwoord van je account.

    3. Klik nooit op een link in een valse e-mail.

    Te laat? Heb je toch op een link geklikt? Verander zo snel mogelijk het wachtwoord van je account & scan je computer op virussen.

    4. Verwittig ons.

    Zend de e-mails door als bijlage in een nieuwe mail (dus niet doorsturen) naar onze klantendienst of bel ons op +32 3 760 39 75.

    5. Doe aangifte via het nationale meldpunt voor misleiding, fraude & oplichting.

    Het Meldpunt is een samenwerkingsverband van de Federale Politie, de FOD Financiën, de FOD Economie, de Sociale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (SIOD), het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen en het Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten.

    Het meldpunt geeft je gericht advies en nuttige contactgegevens. Indien nodig stellen de bevoegde instanties een onderzoek in.  

e5 klantenkaart

  • Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

    Wij raden je aan om een persoonlijke account aan te maken. Registeren doe je maar één keer en gaat snel. Dit zijn je voordelen als geregistreerde online shopper:

    • Sneller bestellen: je hoeft niet telkens je gegevens opnieuw in te vullen. 
    • Gemakkelijk de status van je bestellingen opvolgen. 
    • Eenvoudig je persoonlijke gegevens bewerken. 
    • Overzichtelijk al je online bestellingen beheren. 
    • Als eerste op de hoogte van onze acties en nieuwtjes.

    Je hebt ook de mogelijkheid om via een gastaccount te bestellen. We hebben nog steeds verzendgegevens nodig om je bestelling te kunnen verwerken. Deze gegevens worden nadien niet bewaard, bij een volgende bestelling moet je de gegevens steeds opnieuw invoeren.

  • Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?

    Je kan je klantgegevens steeds wijzigen via je online account, hiervoor moet je rechts bovenin de website inloggen. Nadat je bent ingelogd, zie je aan de linkerzijde een verwijzing naar je accountinformatie en je adresboek. Hier kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.

     

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    Je kan je wachtwoord resetten via de link "wachtwoord vergeten?" Je vindt deze link in het inlogscherm rechts bovenin de website. Na het klikken op deze link kan je je e-mailadres opgeven waarmee je een account hebt aangemaakt. Hierna zal je een e-mail ontvangen met een link naar onze website en instructies om je paswoord te wijzigen.

    Heb je geen nieuw paswoord aangevraagd, maar wel een e-mail ontvangen? Negeer en verwijder dan de e-mail.

    Heb je vragen of problemen met je account? Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier, via contact@e5mode.be of bel naar +32 3 760 39 75. Wij staan iedere werkdag voor je klaar van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 17u. 

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    Je kan je wachtwoord wijzigen door in te loggen in je account. Het inlogscherm vind je rechtsboven op onze website. Via het tabblad accountinformatie heb je de mogelijkheid om je wachtwoord aan te passen. Volg hiervoor de instructies op het scherm.

    Bij vragen of problemen staat onze klantendienst altijd voor je klaar. Neem contact op via het contactformulier, via contact@e5mode.be of bel naar +32 3 760 39 75 (op werkdagen van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 17u). 

Toon meer

Bestellen

  • Hoe plaats ik een online bestelling?

    Je kan op de volgende manier een bestelling plaatsen:

    • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen. Tip: zoek artikelen via de zoekfunctie of gebruik de filtering om het gewenste product te zoeken.
    • Selecteer de gewenste kleur en maat. Via de maattabellen kan je zien welke maat je het beste kan bestellen.
    • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
    • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
    • Controleer in het dropdown menu of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd. 
    • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa of controleer je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je dezein de winkelwagen invullen.
    • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
    • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden. 
    • Vink het vakje aan en klik op de button om de bestelling te plaatsen.
    • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
    • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.

    Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. Wij kijken vervolgens of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren.
    Als dit niet meer mogelijk is, kan je pakket altijd gratis geretourneerd worden via een e5-winkel in je buurt of een DPD parcelshop.

  • Moet ik mij registreren om te kunnen bestellen?

    Het is niet verplicht om je te registeren, maar een online account biedt wel een aantal voordelen. Met een online account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld. Ook heb je een handig overzicht van al je bestellingen. Als je dat liever niet wil, kan je ook als gast bestellen.

  • Hoe weet ik dat mijn betaling goed is ontvangen?

    Na het betalen van je bestelling krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
    Je krijgt ook een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.

    Heb je geen e-mail gekregen?

    • Kijk je e-mailadres even na in je account. Misschien staat er een tikfout in.
    • Kijk bij je ongewenste mails. Misschien is je mail daar terechtgekomen.
    • Contacteer ons, dan kijken wij voor jou na of je bestelling gelukt is.
Toon meer

Betalen

  • Hoe betaal ik mijn online bestelling?

    Je kan je online bestelling betalen met:

    Bancontact / Mister Cash
    Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. Je kan met Mister Cash direct je aankopen betalen in je eigen vertrouwde bankomgeving. Als je de betaling wil uitvoeren met je Bancontactkaart heb je een kaartlezer nodig. 

    Of gebruik eenvoudig de Bancontact-app zonder kaartlezer.

    Kredietkaart: Visa, MasterCard, American Express
    Je kan gemakkelijk en veilig betalen via kredietkaarten van Visa, MasterCard of American Express. Alle MultiSafepay-creditcardtransacties worden uitgevoerd met ondersteuning van het 3D Secure-programma. Met de 3D Secure code, een code die alleen jij als eigenaar van de kaart weet, ben je nog beter beschermd tegen fraude en gegarandeerd van een veilige betaling. 

    Daarnaast zijn je aankopen met een kredietkaart ook verzekerd in het geval er iets fout mocht gaan met je bestelling.

    PayPal
    Om deze betaalmethode te gebruiken heb je een PayPal-account nodig. Eens je een Paypal-account hebt, kan je met je e-mailadres en wachtwoord eenvoudig en snel de betaling uitvoeren zonder dat je een kaartlezer nodig hebt.

    iDeal
    iDeal is de populairste online betaalmethode waarmee onze Nederlandse klanten snel en veilig kunnen betalen via hun eigen vertrouwde bank.

  • Kan ik een factuur krijgen van mijn online bestelling?

    Wij kunnen een factuur opmaken voor je bestelling.
    Bezorg ons de firmanaam, het adres en het BTW-nummer via contact@e5mode.be of bel naar +32 3 760 39 75 met vermelding van het nummer van je bestelling.

  • Is mijn betaling veilig?

    We garanderen een 100% veilige betaling via onze partner MultiSafepay, een betaalprovider met jarenlange ervaring die hoge eisen stelt aan veilig en betrouwbaar online betalen.

    Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding, dit kan je zien aan het adres van de betaalpagina dat begint met https://.
    Alle betalingen vinden plaats aan MultiSafepay, dit zal je ook op je rekeningafschrift terugzien.
    MultiSafepay verifieert de betaalgegevens en informeert e5 mode wanneer de betaling in orde is en de bestelling geleverd mag worden.

    e5 mode heeft geen inzicht in je kaartgegevens en uiteraard worden je betaalgegevens nooit aan derde partijen verstrekt.

    Meer informatie over onze betaalprovider is te vinden op: www.multisafepay.com

  • Kan ik mijn bestelling betalen met een tegoedbon die ik heb verkregen in de winkel?

    Neen, met een tegoedbon verkregen in de winkel kan je helaas niet betalen in onze webshop. 

Toon meer

Verzending en levering

  • Wie bezorgt mijn bestelling?

    Wij verzenden onze bestellingen via onze partner DPD, één van de grootste logistiek dienstverleners in Europa. Bestellingen worden geleverd in België en onze buurlanden, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.

  • Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

    Het is momenteel niet mogelijk om tijdens het plaatsen van je bestelling een bezorgdatum te kiezen.
    Wij streven ernaar dat je pakket binnen 2 tot 4 werkdagen na ontvangst wordt bezorgd.

    Uiteraard vinden wij een gebruiksvriendelijke bezorging op een voor jou passend moment belangrijk.
    Daarom stuurt DPD een e-mailbericht een dag voordat je pakket zal worden bezorgd.
    Je hebt dan nog de mogelijkheid om je levering aan te passen. Hoe je deze wijzigingen moet doorgeven vind je terug in de e-mail van DPD.

    De volgende aanpassingen zijn mogelijk:

    • Kies een nieuwe leverdatum
    • Laat je pakket op een ander adres leveren (bijvoorbeeld op kantoor in plaats van thuis)
    • Laat je pakket in een DPD afhaalpunt leveren
    • Geef toestemming aan de chauffeur om je pakket op een veilige plaats neer te zetten (bijv. onder de carport bij de buren)

    Op de ochtend van de levering word je door DPD via e-mail geïnformeerd over het tijdstip van levering.
    De leveringsvensters zijn tot op 1 uur nauwkeurig.

  • In welke landen worden bestellingen geleverd?

    Bestellingen kunnen geleverd worden in België en onze buurlanden, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.

  • Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?

    Ja, zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met de track en trace code van je bestelling. DPD zal je een dag voor levering een bericht sturen met de melding dat het pakket de volgende dag zal worden bezorgd.

    Op de ochtend van de bezorging krijg je een bericht van DPD hoe laat je de chauffeur mag verwachten.
    De leverindicatie is tot op 1 uur nauwkeurig. In deze e-mail vind je tevens een link waarmee je de locatie van je pakket live op een kaart kan volgen, zo weet je precies waar de chauffeur zich bevindt en hoe laat je het pakket mag verwachten.

Toon meer

Ruilen en retourneren

  • Kan ik mondmaskers retourneren?

    Nee, we beschouwen mondmaskers als hygiëneproducten die niet geretourneerd kunnen worden. 

  • Hoe retourneer ik mijn online bestelling via de webshop vanuit België?

    Indien je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen, kan je deze binnen 30 dagen na ontvangst volledig kosteloos via een DPD afhaalpunt naar ons terugsturen.

    Dat werkt op de volgende manier:

    • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
    • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
    • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
    • Geef het pakket vervolgens af in een DPD Pickup Parcelshop naar keuze in BelgiëNederlandLuxemburgFrankrijk of Duitsland.
    • Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, volgt zo spoedig mogelijk de terugbetaling. Hiervan zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.

    De terugzending via een DPD afhaalpunt is volledig gratis. Indien de terugzending via een andere wijze gebeurt, is dit op eigen kosten. 

  • Hoe ruil of retourneer ik mijn online bestelling vanuit het buitenland?

    Indien je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen, kan je deze binnen 30 dagen na ontvangst volledig kosteloos via een DPD afhaalpunt naar ons terugsturen in België, Nederland, Frankrijk, Luxemburg of Duitsland.

    Dat werkt op de volgende manier:

    • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
    • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
    • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
    • Geef het pakket vervolgens af in een DPD Pickup Parcelshop naar keuze.
    • Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, volgt zo spoedig mogelijk de terugbetaling. Hiervan zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.
    • Wens je een ander artikel te ontvangen? In de tussentijd plaats je een nieuwe bestelling.

    De terugzending via een DPD afhaalpunt is volledig gratis. Indien de terugzending via een andere wijze gebeurt, is dit op eigen kosten. 

  • Wanneer en hoe gebeurt de terugbetaling van mijn retour via de webshop?

    Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen, alle geretourneerde aankopen terugbetalen, mits de artikelen ongedragen en onbeschadigd zijn en de prijskaartjes nog aangehecht zijn.

    Op het moment dat wij je retour ontvangen en verwerkt hebben zal je van ons een e-mail ontvangen met een overzicht van de geretourneerde artikelen.
    De terugbetaling zal gebeuren via dezelfde betaalmethode waarmee je de bestelling hebt betaald.

    Het totale retourbedrag wordt verrekend op basis van de eenheidsprijs van de retourartikelen.
    Tijdens de solden of een ander actiemoment is de eenheidsprijs de gereduceerde prijs.
    Wanneer je een korting genoot bij de bestelling, zal deze korting ook mee verrekend worden bij het retourbedrag. 

    Bij een volledige retour wordt de verzendkost (indien van toepassing) ook terugbetaald.
    Bij een gedeeltelijke retour niet, aangezien je een deel van je bestelling gehouden hebt.

Toon meer

Online reserveren

  • Kan ik een product in de winkel reserveren?

    Nee, de check & reserve functionaliteit is momenteel helaas niet beschikbaar. Je kan je favoriete artikelen wel online bestellen en afhalen in je favoriete e5-winkel.

Productinformatie

  • Zijn alle prijzen inclusief btw?

    Ja, alle prijzen in de webshop zijn in euro en inclusief 21% btw.

  • Zijn alle producten in de webshop op voorraad?

    Ja, alle producten die in onze webshop besteld kunnen worden, zijn op voorraad*. Het kan gebeuren dat een maat uitverkocht is, in dat geval kan je de maat niet selecteren en bestellen.

    * behalve uitzonderlijke fouten

  • Hoe kan ik een artikel zoeken?

    Als je op zoek bent naar een specifiek artikel, kan je een zoekwoord intypen in het zoekveld bovenaan in de website. Bijvoorbeeld “zwart kleedje”.
    Weet je het artikelnummer van een product? Ook hierop kan je zoeken via de zoekfunctie.
    Om je zoekopdracht te verfijnen, kan je de filters gebruiken. Bijvoorbeeld op kleur, maat, merk of prijs. 

  • Worden alle getoonde artikelen en merken op de webshop, ook in alle e5-winkels verkocht?

    Via onze webshop vind je een ruim aanbod van de artikelen die ook in de winkels te koop zijn. Het assortiment kan wel verschillen per e5-winkel en de webshop.

    Op de winkelpagina's van onze website kan je het merkenassortiment per winkel terugvinden. Ook kan je via de webshop de winkelvoorraad per product raadplegen. Zo heb je direct zicht waar je favoriete product beschikbaar is.Als je zeker wil zijn dat het product nog voor je beschikbaar is in de winkel, reserveer het dan direct online, gratis en zonder aankoopverplichting.

    Indien een product niet beschikbaar is in je favoriete winkel, kan de winkel het product voor je proberen bestellen.

    Uiteraard kan je ook eenvoudig en snel bestellen via de webshop en laten leveren waar je wil. In het assortiment van de webshop zitten er soms artikelen die niet via de winkel verkrijgbaar zijn. Dit wordt dan bij het artikel aangegeven via het label “exclusief online”.

    Je vindt het artikel, maar je maat staat er niet meer bij? Dan is deze maat uitverkocht, zowel online als in de winkel.

    Heb je een artikel in de winkel gezien, maar zie je het niet online? Laat ons dit gerust weten en wij kijken het voor jou na.

Toon meer