Veelgestelde vragen

Betalen

  • Hoe betaal ik mijn online bestelling?

    Je kan je online bestelling betalen met:

    Bancontact / Mister Cash
    Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. Je kan met Mister Cash direct je aankopen betalen in je eigen vertrouwde bankomgeving. Als je de betaling wil uitvoeren met je Bancontactkaart heb je een kaartlezer nodig. 

    Of gebruik eenvoudig de Bancontact-app zonder kaartlezer.

    Kredietkaart: Visa, MasterCard, American Express
    Je kan gemakkelijk en veilig betalen via kredietkaarten van Visa, MasterCard of American Express. Alle MultiSafepay-creditcardtransacties worden uitgevoerd met ondersteuning van het 3D Secure-programma. Met de 3D Secure code, een code die alleen jij als eigenaar van de kaart weet, ben je nog beter beschermd tegen fraude en gegarandeerd van een veilige betaling. 

    Daarnaast zijn je aankopen met een kredietkaart ook verzekerd in het geval er iets fout mocht gaan met je bestelling.

    PayPal
    Om deze betaalmethode te gebruiken heb je een PayPal-account nodig. Eens je een Paypal-account hebt, kan je met je e-mailadres en wachtwoord eenvoudig en snel de betaling uitvoeren zonder dat je een kaartlezer nodig hebt.

    Online banking
    Indien je een rekening bij Belfius, ING of KBC hebt, kan je rechtstreeks via hun online banking systeem betalen. Kies je voor deze betaalmethode, zal je onmiddellijk doorverwezen worden naar de veilige en vertrouwde betaalomgeving van je bank om de betaling uit te voeren.

    iDeal
    iDeal is de populairste online betaalmethode waarmee onze Nederlandse klanten snel en veilig kunnen betalen via hun eigen vertrouwde bank.

  • Kan ik een factuur krijgen van mijn online bestelling?

    Wij kunnen een factuur opmaken voor je bestelling.
    Bezorg ons de firmanaam, het adres en het BTW-nummer via contact@e5mode.be of bel naar +32 3 760 39 75 met vermelding van het nummer van je bestelling.

  • Is mijn betaling veilig?

    We garanderen een 100% veilige betaling via onze partner MultiSafepay, een betaalprovider met jarenlange ervaring die hoge eisen stelt aan veilig en betrouwbaar online betalen.

    Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding, dit kan je zien aan het adres van de betaalpagina dat begint met https://.
    Alle betalingen vinden plaats aan MultiSafepay, dit zal je ook op je rekeningafschrift terugzien.
    MultiSafepay verifieert de betaalgegevens en informeert e5 mode wanneer de betaling in orde is en de bestelling geleverd mag worden.

    e5 mode heeft geen inzicht in je kaartgegevens en uiteraard worden je betaalgegevens nooit aan derde partijen verstrekt.

    Meer informatie over onze betaalprovider is te vinden op: www.multisafepay.com

  • Kan ik mijn bestelling betalen met een tegoedbon die ik heb verkregen in de winkel?

    Neen, met een tegoedbon verkregen in de winkel kan je helaas niet betalen in onze webshop. 

  • Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?

    Ongeacht de leveringsmethode vragen wij om de betaling op voorhand door te voeren.
    Nadat wij je betaling ontvangen hebben, wordt je bestelling verwerkt en verzonden.
    Een online bestelling kan niet achteraf betaald worden bij afhaling van het pakket in een e5-winkel of in een DPD Pickup parcelshop.

    Het is wel mogelijk om via onze website artikelen gratis te reserveren in je favoriete e5-winkel, zonder aankoopverplichting.
    De artikelen liggen dan voor je klaar in de winkel, waar je op je gemak kan passen.
    Ben je tevreden, dan kan je de gewenste artikelen gewoon bij de kassa afrekenen. Meer informatie over online reserveren vind je hier.

  • Kan ik mijn bestelling per overschrijving betalen?

    Wij vinden het belangrijk dat je bestelling zo snel mogelijk bij jou bezorgd kan worden.
    Omdat het enige tijd kan duren voordat betalingen via overschrijving door de banken geregistreerd worden, hebben we ervoor gekozen om deze betaalmethode niet meer aan te bieden.

    Voor een snelle verwerking van je betaling adviseren wij één van bovengenoemde betaalmethoden.

    • Bijvoorbeeld Bancontact, waarmee je direct kan betalen in je vertrouwde betaalomgeving. 
    • Ook hebben wij de betaalknoppen toegevoegd van KBC, ING en Belfius, waarmee je veilig en snel via je bank kan betalen. 
    • Of maak het je gemakkelijk en betaal zonder kaartlezer via Paypal. 
    • Uiteraard is het ook mogelijk om via kredietkaarten te betalen. Voor onze Nederlandse klanten bieden wij betaling via iDeal aan.
  • Kan ik mijn bestelling betalen met een waardebon?

    Ja, dat kan. Op de waardebon staat vermeld of deze waardebon geldig is in de webshop en welke code je kan gebruiken.

    Ben je in het bezit van een waardebon in de vorm van een betaalmiddel (bijv. cheque van 20 euro), dan kan je het nummer van de bon ingeven in de winkelwagen. De waardebon wordt dan in mindering gebracht van het te betalen totaalbedrag.

  • Kan ik mijn bestelling betalen met een cadeaubon?

    Neen, jammer genoeg is het nog niet mogelijk om een e5-cadeaubon te verzilveren in onze webshop. 
    Wel kan je met deze bon terecht in al onze e5-winkels.

  • Zijn alle prijzen inclusief btw?

    Ja, alle prijzen in de webshop zijn in euro en inclusief 21% btw.

  • Hoe weet ik dat mijn betaling goed is ontvangen?

    Na het betalen van je bestelling krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
    Je krijgt ook een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.

    Heb je geen e-mail gekregen?

    • Kijk je e-mailadres even na in je account. Misschien staat er een tikfout in.
    • Kijk bij je ongewenste mails. Misschien is je mail daar terechtgekomen.
    • Contacteer ons, dan kijken wij voor jou na of je bestelling gelukt is.
Terug naar overzicht