Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe plaats ik een online bestelling?

    Je kan op de volgende manier een bestelling plaatsen:

    • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen. Tip: zoek artikelen via de zoekfunctie of gebruik de filtering om het gewenste product te zoeken.
    • Selecteer de gewenste kleur en maat. Via de maattabellen kan je zien welke maat je het beste kan bestellen.
    • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
    • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
    • Controleer in het dropdown menu of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd. 
    • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa of controleer je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je dezein de winkelwagen invullen.
    • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
    • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden. 
    • Vink het vakje aan en klik op de button om de bestelling te plaatsen.
    • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
    • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.

    Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. Wij kijken vervolgens of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren.
    Als dit niet meer mogelijk is, kan je pakket altijd gratis geretourneerd worden via een e5-winkel in je buurt of een DPD parcelshop.

  • Moet ik mij registreren om te kunnen bestellen?

    Het is niet verplicht om je te registeren, maar een online account biedt wel een aantal voordelen. Met een online account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld. Ook heb je een handig overzicht van al je bestellingen. Als je dat liever niet wil, kan je ook als gast bestellen.

  • Hoe weet ik dat mijn betaling goed is ontvangen?

    Na het betalen van je bestelling krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
    Je krijgt ook een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.

    Heb je geen e-mail gekregen?

    • Kijk je e-mailadres even na in je account. Misschien staat er een tikfout in.
    • Kijk bij je ongewenste mails. Misschien is je mail daar terechtgekomen.
    • Contacteer ons, dan kijken wij voor jou na of je bestelling gelukt is.
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

    Jazeker, in het bestelproces kan je kiezen voor een ander afleveradres dan je factuuradres.
    Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de bedrijfsnaam aan in het daarvoor bestemde veld. Zo ben je zeker dat je pakket op de juiste plaats bezorgd kan worden.

  • Kan ik telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?

    Het is momenteel niet mogelijk om telefonisch of via e-mail een bestelling te plaatsen. Als er vragen of problemen zijn tijdens het online bestelproces, staat onze klantendienst altijd voor je klaar om te helpen.

  • Kan ik een bestelling plaatsen met mijn smartphone of tablet?

    Ja, dat kan! De lay-out van onze website past zich automatisch aan aan je scherm. Het bestelproces verloopt zoals het bestellen via een desktopcomputer.
    Betalingen kunnen eenvoudig gebeuren zonder kaartlezer via de Bancontact-app of via Paypal.

    Problemen of vragen? Je kan altijd contact opnemen met onze klantendienst.

  • Kan ik een online bestelling plaatsen met levering in het buitenland?

    Ja, wij versturen onze bestellingen ook naar onze buurlanden: Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.
    Je kan het gewenste adres invoeren tijdens het bestelproces.

    Voor levering naar het buitenland hanteren wij dezelfde verzendkosten als voor een levering in België: gratis levering op adres en in een DPD afhaalpunt vanaf een orderwaarde van € 25.
    Retourneren is altijd gratis.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

    Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en betaald, krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
    Je krijgt tevens een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.

    Heb je geen e-mail gekregen?

    • Kijk je e-mailadres even na in je account. Misschien staat er een tikfout in.
    • Kijk bij je ongewenste mails. Misschien is je mail daar terechtgekomen.
    • Contacteer ons, dan kijken wij voor jou na of je bestelling gelukt is.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Per ongeluk een verkeerde maat besteld?
    Zodra je bestelling betaald is, doen wij er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om de producten in je bestelling te wijzigen. Je kan uiteraard altijd wel gratis retourneren via een e5-winkel of een DPD Pickup parcelshop.

    Een fout in je leveradres?
    Zolang het pakket nog niet klaargemaakt is voor verzending, kunnen wij het leveradres voor je aanpassen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantendienst via het nummer +32 3 760 39 75

Terug naar overzicht