Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?

    Je kan je klantgegevens steeds wijzigen via je online account, hiervoor moet je rechts bovenin de website inloggen. Nadat je bent ingelogd, zie je aan de linkerzijde een verwijzing naar je accountinformatie en je adresboek. Hier kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.

     

  • Hoe kan ik jullie contacteren?

    Onze klantendienst staat altijd voor je klaar. Je kan op werkdagen van 9u tot 17u contact met ons opnemen via het contactformulier, via e-mail (contact@e5mode.be) of door te bellen naar +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden.

    Ben je op zoek naar de contactgegevens van je favoriete winkel? Zoek je winkel via de winkelzoeker, op de winkelpagina’s vind je de contact- en adresgegevens.

  • Hoe plaats ik een online bestelling?

    Je kan op de volgende manier een bestelling plaatsen:

    • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen. Tip: zoek artikelen via de zoekfunctie of gebruik de filtering om het gewenste product te zoeken.
    • Selecteer de gewenste kleur en maat. Via de maattabellen kan je zien welke maat je het beste kan bestellen.
    • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
    • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
    • Controleer in het dropdown menu of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd. 
    • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa of controleer je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je dezein de winkelwagen invullen.
    • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
    • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden. 
    • Vink het vakje aan en klik op de button om de bestelling te plaatsen.
    • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
    • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.

    Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.

  • Hoe retourneer ik mijn online bestelling in een e5-winkel?

    Ben je niet tevreden over de ontvangen artikelen, dan kan je deze terugbrengen naar een e5-winkel binnen de 14 dagen na ontvangst.
    Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel en geef beide af aan de kassa.
    De winkelmedewerker zal je het aankoopbedrag contant teruggeven. 

Toon meer

Algemeen

  • Hoe kan ik jullie contacteren?

    Onze klantendienst staat altijd voor je klaar. Je kan op werkdagen van 9u tot 17u contact met ons opnemen via het contactformulier, via e-mail (contact@e5mode.be) of door te bellen naar +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden.

    Ben je op zoek naar de contactgegevens van je favoriete winkel? Zoek je winkel via de winkelzoeker, op de winkelpagina’s vind je de contact- en adresgegevens.

  • Jullie dragen het BeCommerce label. Wat betekent dat precies?

    Het BeCommerce label is het kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet in de BeLux, gebaseerd op de waarden van het Thuiswink.org waarborg. e5 respecteert naast de Belgische wetgeving ook de strenge gedragscode van Becommerce. Bij e5 shop je veilig en betrouwbaar online.

  • Ik heb een klacht. Wat nu?

    Wij doen onze uiterste best om je goed in je vel te laten voelen. Heb je toch een klacht, dan kan je ons altijd contacteren via onze klantendienst op het e-mailadres contact@e5mode.be of telefonisch via het nummer +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden en samen met jou naar een oplossing zoeken voor het probleem.

    Ook kan je voor buitenrechtelijke geschillen terecht bij het Europese ODR platform. Dit internetplatform is opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen.

  • Ik weet niet goed welke kleding bij mij past. Geven jullie ook stijladvies?

    Jazeker, wij willen dat jij er elke dag stralend bij loopt en dragen daar graag ons steentje aan bij.

    Op onze webshop vind je inspiratie en tips. Om je te helpen bij je keuze, besteden wij veel aandacht aan het fotograferen en het beschrijven van onze producten. Uiteraard kan je bij ieder winkelbezoek terecht bij onze winkelmedewerkers voor hulp en het beantwoorden van je vragen.

    Daarnaast kunnen wij je met trots onze MyStyle service aanbieden. Je boekt online een vrijblijvende afspraak met een Personal Shopper in je favoriete e5-winkel, wanneer het jou past. Op de dag van afspraak, staat de Personal Shopper een volledig uur voor jou ter beschikking voor advies en ondersteuning bij het winkelen. Vrijblijvend, zonder aankoopverplichting.
    Meer informatie over deze service en het boeken van een afspraak, vind je hier.

Toon meer

Mijn gegevens

  • Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

    Wij raden je aan om een persoonlijke account aan te maken. Registeren doe je maar één keer en gaat snel. Dit zijn je voordelen als geregistreerde online shopper:

    • Sneller bestellen: je hoeft niet telkens je gegevens opnieuw in te vullen. 
    • Gemakkelijk de status van je bestellingen opvolgen. 
    • Eenvoudig je persoonlijke gegevens bewerken. 
    • Overzichtelijk al je online bestellingen beheren. 
    • Als eerste op de hoogte van onze acties en nieuwtjes.

    Je hebt ook de mogelijkheid om via een gastaccount te bestellen. We hebben nog steeds verzendgegevens nodig om je bestelling te kunnen verwerken. Deze gegevens worden nadien niet bewaard, bij een volgende bestelling moet je de gegevens steeds opnieuw invoeren.

  • Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?

    Je kan je klantgegevens steeds wijzigen via je online account, hiervoor moet je rechts bovenin de website inloggen. Nadat je bent ingelogd, zie je aan de linkerzijde een verwijzing naar je accountinformatie en je adresboek. Hier kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.

     

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    Je kan je wachtwoord resetten via de link "wachtwoord vergeten?" Je vindt deze link in het inlogscherm rechts bovenin de website. Na het klikken op deze link kan je je e-mailadres opgeven waarmee je een account hebt aangemaakt. Hierna zal je een e-mail ontvangen met een link naar onze website en instructies om je paswoord te wijzigen.

    Heb je geen nieuw paswoord aangevraagd, maar wel een e-mail ontvangen? Negeer en verwijder dan de e-mail.

    Heb je vragen of problemen met je account? Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier, via contact@e5mode.be of bel naar +32 3 760 39 75. Wij staan iedere werkdag voor je klaar van 9.00u tot 17.00u.

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    Je kan je wachtwoord wijzigen door in te loggen in je account. Het inlogscherm vind je rechtsboven op onze website. Via het tabblad accountinformatie heb je de mogelijkheid om je wachtwoord aan te passen. Volg hiervoor de instructies op het scherm.

    Bij vragen of problemen staat onze klantendienst altijd voor je klaar. Neem contact op via het contactformulier, via contact@e5mode.be of bel naar +32 3 760 39 75 (op werkdagen van 9.00 tot 17.00u). 

Toon meer

Bestellen

  • Hoe plaats ik een online bestelling?

    Je kan op de volgende manier een bestelling plaatsen:

    • Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen. Tip: zoek artikelen via de zoekfunctie of gebruik de filtering om het gewenste product te zoeken.
    • Selecteer de gewenste kleur en maat. Via de maattabellen kan je zien welke maat je het beste kan bestellen.
    • Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.
    • Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkeltas.
    • Controleer in het dropdown menu of je de juiste artikelen aan de winkelmand hebt toegevoegd. 
    • Je kan in dit menu direct doorgaan naar de kassa of controleer je winkelwagen via de knop onderin het menu. Heb je een kortingscode? Dan kan je dezein de winkelwagen invullen.
    • Kies vervolgens de gewenste verzend- en betaalmethode en vul je gegevens in.
    • Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden. 
    • Vink het vakje aan en klik op de button om de bestelling te plaatsen.
    • Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.
    • Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden.

    Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. Wij kijken vervolgens of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren.
    Als dit niet meer mogelijk is, kan je pakket altijd gratis geretourneerd worden via een e5-winkel in je buurt of een DPD parcelshop.

  • Moet ik mij registreren om te kunnen bestellen?

    Het is niet verplicht om je te registeren, maar een online account biedt wel een aantal voordelen. Met een online account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld. Ook heb je een handig overzicht van al je bestellingen. Als je dat liever niet wil, kan je ook als gast bestellen.

  • Hoe weet ik dat mijn betaling goed is ontvangen?

    Na het betalen van je bestelling krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
    Je krijgt ook een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.

    Heb je geen e-mail gekregen?

    • Kijk je e-mailadres even na in je account. Misschien staat er een tikfout in.
    • Kijk bij je ongewenste mails. Misschien is je mail daar terechtgekomen.
    • Contacteer ons, dan kijken wij voor jou na of je bestelling gelukt is.
Toon meer

Betalen

  • Hoe betaal ik mijn online bestelling?

    Je kan je online bestelling betalen met:

    Bancontact / Mister Cash
    Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. Je kan met Mister Cash direct je aankopen betalen in je eigen vertrouwde bankomgeving. Als je de betaling wil uitvoeren met je Bancontactkaart heb je een kaartlezer nodig. 

    Of gebruik eenvoudig de Bancontact-app zonder kaartlezer.

    Kredietkaart: Visa, MasterCard, American Express
    Je kan gemakkelijk en veilig betalen via kredietkaarten van Visa, MasterCard of American Express. Alle MultiSafepay-creditcardtransacties worden uitgevoerd met ondersteuning van het 3D Secure-programma. Met de 3D Secure code, een code die alleen jij als eigenaar van de kaart weet, ben je nog beter beschermd tegen fraude en gegarandeerd van een veilige betaling. 

    Daarnaast zijn je aankopen met een kredietkaart ook verzekerd in het geval er iets fout mocht gaan met je bestelling.

    PayPal
    Om deze betaalmethode te gebruiken heb je een PayPal-account nodig. Eens je een Paypal-account hebt, kan je met je e-mailadres en wachtwoord eenvoudig en snel de betaling uitvoeren zonder dat je een kaartlezer nodig hebt.

    Online banking
    Indien je een rekening bij Belfius, ING of KBC hebt, kan je rechtstreeks via hun online banking systeem betalen. Kies je voor deze betaalmethode, zal je onmiddellijk doorverwezen worden naar de veilige en vertrouwde betaalomgeving van je bank om de betaling uit te voeren.

    iDeal
    iDeal is de populairste online betaalmethode waarmee onze Nederlandse klanten snel en veilig kunnen betalen via hun eigen vertrouwde bank.

  • Kan ik een factuur krijgen van mijn online bestelling?

    Wij kunnen een factuur opmaken voor je bestelling.
    Bezorg ons de firmanaam, het adres en het BTW-nummer via contact@e5mode.be of bel naar +32 3 760 39 75 met vermelding van het nummer van je bestelling.

  • Is mijn betaling veilig?

    We garanderen een 100% veilige betaling via onze partner MultiSafepay, een betaalprovider met jarenlange ervaring die hoge eisen stelt aan veilig en betrouwbaar online betalen.

    Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding, dit kan je zien aan het adres van de betaalpagina dat begint met https://.
    Alle betalingen vinden plaats aan MultiSafepay, dit zal je ook op je rekeningafschrift terugzien.
    MultiSafepay verifieert de betaalgegevens en informeert e5 mode wanneer de betaling in orde is en de bestelling geleverd mag worden.

    e5 mode heeft geen inzicht in je kaartgegevens en uiteraard worden je betaalgegevens nooit aan derde partijen verstrekt.

    Meer informatie over onze betaalprovider is te vinden op: www.multisafepay.com

  • Kan ik mijn bestelling betalen met een tegoedbon die ik heb verkregen in de winkel?

    Neen, met een tegoedbon verkregen in de winkel kan je helaas niet betalen in onze webshop. 

Toon meer

Verzending en levering

  • Wie bezorgt mijn bestelling?

    Wij verzenden onze bestellingen via onze partner DPD, één van de grootste logistiek dienstverleners in Europa. Bestellingen worden geleverd in België en onze buurlanden, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.

  • Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

    Het is momenteel niet mogelijk om tijdens het plaatsen van je bestelling een bezorgdatum te kiezen.
    Wij streven ernaar dat je pakket binnen 2 tot 4 werkdagen na ontvangst wordt bezorgd.

    Uiteraard vinden wij een gebruiksvriendelijke bezorging op een voor jou passend moment belangrijk.
    Daarom stuurt DPD een e-mailbericht een dag voordat je pakket zal worden bezorgd.
    Je hebt dan nog de mogelijkheid om je levering aan te passen. Hoe je deze wijzigingen moet doorgeven vind je terug in de e-mail van DPD.

    De volgende aanpassingen zijn mogelijk:

    • Kies een nieuwe leverdatum
    • Laat je pakket op een ander adres leveren (bijvoorbeeld op kantoor in plaats van thuis)
    • Laat je pakket in een DPD afhaalpunt leveren
    • Geef toestemming aan de chauffeur om je pakket op een veilige plaats neer te zetten (bijv. onder de carport bij de buren)

    Op de ochtend van de levering word je door DPD via e-mail geïnformeerd over het tijdstip van levering.
    De leveringsvensters zijn tot op 1 uur nauwkeurig.

  • In welke landen worden bestellingen geleverd?

    Bestellingen kunnen geleverd worden in België en onze buurlanden, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.

  • Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?

    Ja, zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met de track en trace code van je bestelling. DPD zal je een dag voor levering een bericht sturen met de melding dat het pakket de volgende dag zal worden bezorgd.

    Op de ochtend van de bezorging krijg je een bericht van DPD hoe laat je de chauffeur mag verwachten.
    De leverindicatie is tot op 1 uur nauwkeurig. In deze e-mail vind je tevens een link waarmee je de locatie van je pakket live op een kaart kan volgen, zo weet je precies waar de chauffeur zich bevindt en hoe laat je het pakket mag verwachten.

Toon meer

Ruilen en retourneren

  • Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

    Ruilen of retourneren mag binnen 14 dagen na ontvangst, mits de artikelen niet beschadigd en ongedragen zijn en de prijskaartjes nog aan de artikelen bevestigd zitten.

  • Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

    Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Ben je niet tevreden over de bestelde artikelen? Dan kan je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren.

    Hiervoor heb je verschillende mogelijkheden:

    • Ruilen in een e5-winkel
    • Retourneren in een e5-winkel
    • Retourneren via de webshop
  • Kan ik mijn online bestelling ruilen?

    Ja, het is mogelijk om aankopen in de webshop binnen 14 dagen na ontvangst te ruilen of te retourneren in een e5-winkel.

    Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel. Kies in de winkel het gewenste artikel en ruil om aan de kassa. Het bedrag zal dan verrekend worden op je vorige bestelling.
    Indien de gewenste maat niet voorradig is, kan een winkelmedewerker dit altijd voor jou proberen te bestellen.

    Artikelen die online besteld zijn, kunnen niet via de webshop geruild worden. Je moet in dat geval je bestelling retourneren en een nieuwe online bestelling plaatsen.
    Uiteraard zorgen wij altijd voor een snelle terugbetaling.

  • Hoe retourneer ik mijn online bestelling in een e5-winkel?

    Ben je niet tevreden over de ontvangen artikelen, dan kan je deze terugbrengen naar een e5-winkel binnen de 14 dagen na ontvangst.
    Breng het artikel en de retourbon mee naar de winkel en geef beide af aan de kassa.
    De winkelmedewerker zal je het aankoopbedrag contant teruggeven. 

Toon meer

Online reserveren

  • Kan ik een product in de winkel reserveren?

    Jazeker, alles voor jouw gemak.Je kan producten vrijblijvend online reserveren en gaan passen in de winkel.

    Op de artikelpagina’s vind je de mogelijkheid om de winkelvoorraad te bekijken en een online reservering te plaatsen. Binnen de twee uur wordt je favoriete artikel door onze winkelmedewerksters voor jou opzij gehangen. Daarna hangt je artikel gedurende 2 dagen voor jou opzij.
    Na het passen in de winkel beslis je of je de artikelen koopt of niet. Er is geen aankoopverplichting.

  • Waarom krijg ik na afhaling of annulering van mijn reservatie toch nog e-mails/sms’en?

    Wellicht is je afhaling/annulatie nog niet geregistreerd in het systeem.
    Neem even contact op met de winkel en zij zetten dit meteen recht.

  • Wat is het verschil tussen online bestellen en online reserveren?

    Online bestellen
    Wanneer je online shopt en bestelt, reken je meteen je bestelde artikelen af. Na ontvangst van betaling versturen wij jouw gekozen artikelen naar een adres, e5-winkel of DPD Pickup parcelshop in uw buurt.

    Online reserveren
    Je shopt online, met als groot verschil dat je je favoriete artikelen niet online afrekent, maar wel opzij laat leggen (reserveert) in een door jou gekozen e5-winkel. Daar kan je eerst passen vooraleer je beslist om de artikelen al dan niet aan te kopen. 

  • Hoe weet ik of mijn reservatie gelukt is?

    Na je reservatie-aanvraag krijg je een e-mail met het overzicht van je reservatie.
    Deze is dan in behandeling in jouw gekozen e5-winkel. Binnen de 2 uur ontvang je een bevestiging via e-mail en sms of het artikel al dan niet beschikbaar is. Het is dus belangrijk dat je je gegevens goed invult.

    Heb je na je reservatie-aanvraag geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op via 03 760 39 75 of contact@e5mode.be.

Toon meer

Productinformatie

  • Zijn alle prijzen inclusief btw?

    Ja, alle prijzen in de webshop zijn in euro en inclusief 21% btw.

  • Zijn alle producten in de webshop op voorraad?

    Ja, alle producten die in onze webshop besteld kunnen worden, zijn op voorraad*. Het kan gebeuren dat een maat uitverkocht is, in dat geval kan je de maat niet selecteren en bestellen.

    * behalve uitzonderlijke fouten

  • Welke maat moet ik kiezen?

    Op de artikelpagina’s kan je de maattabel raadplegen, waarin wordt geadviseerd welke maat je het beste kan bestellen.
    Als blijkt dat de bestelde maat toch niet juist is, kan je altijd gratis omruilen of retourneren.

  • Hoe kan ik een artikel zoeken?

    Als je op zoek bent naar een specifiek artikel, kan je een zoekwoord intypen in het zoekveld bovenaan in de website. Bijvoorbeeld “zwart kleedje”.
    Weet je het artikelnummer van een product? Ook hierop kan je zoeken via de zoekfunctie.
    Om je zoekopdracht te verfijnen, kan je de filters gebruiken. Bijvoorbeeld op kleur, maat, merk of prijs. 

Toon meer

MyStyle service

  • Kunnen jullie mij kledingadvies geven?

    Jazeker, dat is onze specialiteit. Onze winkelmedewerkers helpen je graag met al je vragen en stijladvies. Ook online proberen wij je te inspireren met onze collecties en stijltips.

    Daarnaast bieden we je de MyStyle service, een service waarbij we tijdens een sessie van 1 uur persoonlijk kledingadvies op maat van jouw stijl en figuur geven. In je favoriete e5-winkel, op een voor jou geschikt moment.

    Maak vrijblijvend een afspraak en trakteer jezelf op een stralende outfit.

  • Ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen van mijn MyStyle afspraak?

    Kijk dan even bij je ongewenste e-mail. Het is mogelijk dat de e-mailbevestiging bij je ongewenste e-mails terecht is gekomen.

    Als dat niet het geval is, kan je de winkel of onze klantendienst contacteren, dan kijken wij voor jou of je afspraak correct is ingepland.  

  • Wat houdt een MyStyle afspraak met een Personal Shopper in?

    Tijdens een gratis MyStyle sessie van 1 uur met één van onze Personal Shoppers krijg je persoonlijk kledingadvies op maat van jouw stijl en figuur.
    Omdat iedereen anders is en je zeker wil zijn van een perfecte outfit, nemen we onze tijd.

    De Personal Shopper luistert naar jouw wensen en selecteert samen met jou kleding en accessoires. Resultaat: een stralende nieuwe look.

  • Kan ik mijn MyStyle afspraak wijzigen?

    Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact op met de winkel waar je een afspraak hebt gemaakt of contacteer onze klantendienst.

    Wij zullen je bestaande afspraak annuleren en een nieuwe afspraak voor je inplannen.

Toon meer